Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

Habil kabil misali davalar var,

Kimsede kalmamış izzet ile ar,

Şükür kanaat kalmamış oy havar,

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Konuştu mu ağzı iyi lâf yapar,

Söylediğinde muhakkak gaf yapar,

Dinleme yoktur kendince saf yapar,

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Mübareğin suyu tersine akar,

Aklınca iblisi önüne takar,

Ekâbir güya aval aval bakar,

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Çirkeflik içinde dolanır durur,

Çakalla çiyanla otlanır ürür

Bilmez ki her şeyi yek Allah (CC) görür,

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Bazısı bazısıyla uğraşır durur,

Bizi bilen bilir yapmayız gurur,

Asla yok fütur, gönüllerde sürur

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Nasihat almaz alsa da pek tutmaz,

İnan o boğazdan o lokma gitmez,

Kerim’ce derim,  bak sınavın bitmez,

İnsanlık denen şey bitmiş be dostum!

*

Kerim BAYDAK
kbaydak61-artan@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..