Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '17

 
Kategori
Kozmetik
 

İnternet üzerinden alışveriş yapılır mı ?

Yazacaklarım aklında soru işareti kalanlara gelsin istiyorum. Bir yardımım olursa ne güzel..

Yaklaşık üç sene öncesine kadar internetten alışveriş yapmayı neredeyse gereksiz buluyordum. Ne gerek var, gidip görmek gerekli, ne kadar güvenilir ki, ya dolandırıcılarsa gibi sorular kafamda dönüp duruyordu. Bilindik bir internet sitesinden  ilk kez beğenip gömlek almıştım. Param gitmez herhalde nasılsa büyük firma diyerek bir cesaret adım attım internet alışverişine. Kimselere sormadım nasıl bir site? sorun var mı ? diye. Ya da internetten yorumları okumadım çünkü genel de yanıltıcı olabiliyor bu tarz sitelerde. Korkutuğum gibi param gitmedi ve tam zamanında geldi istediğim. Ara sıra aynı siteden böyle ufak tefek şeyler almaya devam ettim. Genel de bilinen mağazaların indirimleri olunca baktım ya da hiç bir yerde bedeni kalmadıysa ve inernette kaldıysa aldım. Yurt içi sitelerinden yine aynı şekilde mesela hasta bezi sipariş ettim. Ki bilen bilir yaşlılar için ne kadar zordur bulması, bulunca eğer arabanız yoksa eve kadar taşıması. Toptan almaya başladım bu şekilde, hem az yorucu hem de daha uygun fiyata oldu.

Yurt içi siteleri yetmezmiş gibi iş yerinde ki kızlarla birlikte geçen seneden beri bazı yurt dışı sitelerine dadandık. Youtuberlar yada bloggerların genellikle böyle sitelerden Türkiye'ye ürünleri getirdiğini görünce ve bir arkadaşım da sıkıntı çıkmıyor genelde diyince deneyelim dedik.

İlk başta korka korka Koreye ait bir ruj söyledik. Para yansın sorun değil de bize zarar gelmesin diye dua ettik diyebilirim. Sonuçta can mı önemli para mı derseniz yirmi liranın gitmesi umurumda bile olmaz sağlık söz konusu olunca. Ürün yaklaşık iki hafta içinde elimize geçince ve aynı gösterildiği gibi olduğunu görünce sevinçten yerimizde duramadık doğrudur. Böyle sitelerden hem yurt içinden hem yurtdışından satın alma işlemlerini yaparken genellikler kullanan kişilerin geri bildirimlerine bakıyorum. Gerçekten yorumlar %80 doğru çıkıyor diyebilirim. En son tırnak stickerları söyledik mesela . Buralar da istediğimiz gibi modeller bulamıyoruz genellikle ve söylediklerimiz tam beklediğimiz gibi geldi. Hiç bir sorun olmadan.Ürün gelmezse falan ne oluyor peki der gibisiniz. Başımıza geldi sadece bir tanesi elimize ulaşmadı onda da para iadesini bekliyoruz , yirmi gün diyorlar ama bakalım ne olacak.

Kısacası eğer alışveriş yapmak istiyorsanız bir adım atın derim. Tabi ki dediğim gibi kaliteli, bilindik sitelerden alışveriş yapmanızı öneririm. Çünkü ne yazık ki sahtecilik günümüzde almış başını gidiyor. Şimdiden iyi alışverişler dilerim.... :)   

 
Toplam blog
: 15
: 102
Kayıt tarihi
: 21.04.13
 
 

Çocukluğumdan itibaren yeni şeyler öğrenmek için can atıp durdum. Ne öğrendiysem yetmedi. Yetmiyo..