Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '14

     
    Kategori
    Telekom / Mobil
     

    iOS Android ‘den daha mı çok ilgi çekiyor ?

    iOS Android ‘den daha mı çok ilgi çekiyor ?
     

    ios


    İki rakip mobil işletim sistemi… İkisi de piyasanın en iyilerinden. Fakat son günlerde web sitelerdeki istatistiklere baktığımda iOS ve Android ile ilgili haberlerde biraz okunma farkı gördüm. Detaylandıralım…
     
    Bazı web siteler paylaştıkları içeriklerin okunma sayısını ziyaretçileri ile paylaşıyorlar. Bir haber okuduğumda eğer eklenmişse okunma sayısına göz atmayı ihmal etmem. (Her ne kadar kendi web sitemde bu uygulamayı başlatmasam da…) Bugün yaklaşık 3 aylık gözlemlerimi aktarmak için klavyeye sarıldım… Bölüm 1 başlıyor.
     
    Uzun zamandır sorulan ve yanıtı kişiden kişiye göre değişen bir soru : iOS mu Android mi ?
     
    Dilerseniz iki işletim sisteminin özelliklerini bir karşılaştıralım…
     
    iOS
     
    Sadece iPhone ve iPad ‘de yani Apple ürünlerinde kullanılan bir mobil işletim sistemi.
    Kapalı kaynak kodlu olması nedeniyle daha güvenli
    Yine kapalı kaynak kodlu olması nedeniyle kişiselleştirilebilme oranı Android ‘e göre daha az
    Stabil çalışma oranı yüksek
    Şarj problemi var
    Android
     
    Samsung , HTC, Sony, General Mobile, LG gibi büyük firmaların tercih ettiği mobil işletim sistemi
    Açık kaynak kodlu olması nedeniyle virüs olasılığı yüksek
    Açık kaynak kodlu olduğu için kişiselleştirilme oranı yüksek
    Her cihaza ayrı ayrı optimize edildiği için stabilliği az
    Firmadan firmaya şarj sorunu değişmekte
    Peki kullanıcılar hangisini daha çok seviyor ? Diğer sayfamızda…
     
    Kaynak : http://www.medbilim.com/med/ios-android-daha-cok-ilgi-cekiyor/
     
    Toplam blog
    : 1
    : 243
    Kayıt tarihi
    : 16.09.13
     
     

    Bilim ve teknoloji alanında 4 yıldır blog yazıyorum. Web sitem : www.medbilim.com ..