Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '14

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Mobil tarayıcılar üzerinden televizyon nasıl izlenir?

Mobil tarayıcılar üzerinden televizyon nasıl izlenir?
 

canlı tv


Mobil teknolojinin artık günümüzde gittikçe daha çok geliştiğini ve daha da ilerleyeceği görülüyor. Kısa bir anımı anlat isterim. Geçen gün otogarda bekleme alanında otururken Show Tv kanalında yayınlanan Güldür Güldür komedi programını izlemek için google arama motoruna sarıldım. Bir çok web sayfası üzerinden show tv kanalını android li cep telefonum ile izlemek istiyordum fakat neredeyse hiç bir web sayfası üzerinden bu yayını izleyemedim. Bir web sayfasına denk geldim adı canlitv.mobi bu site üzerinden herhangi bir yan uygulama yüklemeden tarayıcı üzerinden popüler televizyon kanallarını canlı olarak izleme imkanı bulabilirsiniz. Kaliteli bir yayınları bulunmaktadır ve donmadan bir çok ulusal kanalı izleyebilirsiniz. Ayrıca site yapımcıları google play üzerinden uygulamada yayınlanmış durumdalar ona altta ki  link üzerinden erişebilirsiniz.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.memetotv

Milliyet blog severlere tavsiye edebileceğim bir site olduğundan bu yazıyı hazırlamak istedim.

 
Toplam blog
: 14
: 1611
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

2005 yılından beri blog yazarlığı yapmaktayım. Gelişen internet teknolojilerine ayak uydurmak git..