Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

iPad'lı eğitim ve oy hesabı: 15 milyon öğrenci=25 milyon oy

iPad'lı eğitim ve oy hesabı: 15 milyon öğrenci=25 milyon oy
 

iPad’li Eğitim ve Öğretim

2012’de pilot uygulamadan sonra tüm okullarda öğrenciler ipad kullanmaya başlayacak.

Görünen ve söylenen yararları:

-Teknolojiye öğrenciler erken yaşta alışacaklar

-Teknoloji en üst seviyede eğitim ve öğretimde kullanılacak

-Teknoloji modern eğitim sisteminde vazgeçilmez olacak.

Esas Amaçlananlar

15 milyon öğrenci en az 25 milyon seçmen demek.

25 milyon seçmen ise iktidar olmaya yeter sayı demek.

Oğlumsa ya da kızıma devlet ya da hükümet ya da iktidar i-Pad ile eğitim verdi diğer partiler daha ne verebilirler ki ?

-Bunun adı vatandaşın parasıyla vatandaşın oyuna göz dikmektir.

Öğrenciye zararları

-Muhtemelen iPad’ler F klavye olacak. Birçok bilgisayar sistemi ise Q klavye.

Öğrenciler F klavye Q klavye karmaşası içine sürüklenecek.

-Birçok öğrenci iPad’i oyun oynamak amacıyla kullanacak.

-Birileri iPad uygulamalarından ve satışlarından köşeyi dönecek.

-En önemlisi ise öğrenciler yazı yazmasını öğrenmeden iPad kullanımına geçecekler ve el yazısını öğrenme zahmetin bulunmayacaklar, yazı yazmaları ve kendilerini ifade etmeleri dolaylı olarak engellenecek. Yazı yamaktan yoksun bir öğrenci grubu ve nesille 2023 hedefine ulaşılmaya çalışılacak.

Elleri ve el kasları gelişmeyen çocuklar yetişecek.

Tıpkı düz yazı ve el yazısı karmaşasına sokulan öğrenciler gibi.

Öğrenciler ne el yazısını düzgün olarak yazabiliyorlar ne de düz yazıyı.

Ama gelecekte ikisine de gerek kalmayacak iPad kullanacaklar.

Hadi Hayırlısı. 

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..