Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Irk panayırımdan seçkiler

Irk panayırımdan seçkiler
 

kusturica


Yerel biriyim kimi zaman
Börek derken birkaç ö fazla kullanırım sizlerden
Dünya vatandaşıyım aslında
Her kültürden pay çıkarırım kendime
Bozlakta ısıtır içimi
Tango da, şansonlar da
Bir elim kınalıdır bazı günlerde
Yanarım bin yıl önce ayrılmışlar için
Sesimin bir köşesi Ayder olmuştur
Öte yanı Galler ya da İskoçya

Benim gözlerim Japon
Saçlarım Hollandalı
Zihnimde Vivaldi çalar
Oynarım harmandalı
Çince konuşur, Slavca düşünürüm
Derim Avrupalı ama
Siyahlığımla övünürüm

Yerelim, yöresel hallerim vardır benim
İçimde Yörükler, efeler hoyrat oynarlar
Semaha dururlar Ali’nin torunları
Bağdaş kurmuş Türkmenler, Zeybekler
Tahtacılar sohbette Gagavuzlar ile
Arapça nameler karışıyor Gürcü şarkılarına
Dünya vatandaşıyım bunun yanı sıra
Küba ezgileri de hoş gelir bana
Yunan şarkıları da
Yüzümün bir yanı güneşe bakar
Öte yanı öper gece ayazlarını
Ellerim uzanır Lübnan olurum
Ayaklarım serinler Ohrid Gölünde

Benim aklım uçuktur Latinler gibi
Ayaklarım laf dinlemez birer İngiliz
Burnum kırılmadan önce daha bir Balkan dururdu
Bakışlarım İtalyan, sözlerim yurtsuz
Agorayım, Akdeniz gezer içimde
Hırçınım kimi zaman Kaçkarlar gibi
İsyankârlığım Moğol olmamdan
Neşem ise sıcak iklimden
Endülüs’üm, Hitit’im
Mezopotamya yoğurmuş kişiliğimi
Pişmişim Arap şarkılarıyla
Ergimişim Anadolu’nun her köşesine
Dünyalı ama yerel…

08.09.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..