Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

İsimler

İsimler
 

Tanıdık isimler vardı
çocukluğumdan, gençliğimden
yazılarını okuduğum,
şarkılarını dinleyip
filmlerini izlediğim.
Konuştuklarım, tanıştıklarım.
Ayak üstü sohbet ettiklerim,
birlikte içtiklerim;
ya da hiç karşılaşmadıklarım.
Sevdiklerim, hiç sevemediklerim.
Tanıdık insanlar vardı
gençliği yitirirken tanıştıklarım
düşüncelerini bildiklerim,
ses tonlarını kulaklarımdan silemediklerim.
Hepsi birer birer gittiler,
sonsuzluğa göçtüler.
Şimdi dünya daha farklı,
tanımadığım yüzler,
kim olduklarını bilmediklerim.
Gökyüzü bile tanıdık değil,
soluduğum hava,
izlediğim gün batımları,
ufuklar;
Ben de değiştim;
daha sessiz,
daha durgun,
kimselerin tanımadığı kimsesiz
düşünceleri, kelimeleri
tuşlu ekranlara taşır oldum.
Bir kez sevmiştim de;
şimdi o duyguyu da unuttum.
Aklımda kalanlar
yalnızca renkler ve uçuşan düşünceler,
benimle birlikte onlar da sonsuzluğa göçecekler.
 
 
Toplam blog
: 87
: 1739
Kayıt tarihi
: 04.08.10
 
 

Gökyüzünüz mavi, aklınız bilimle olsun. ..