Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '21

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Islak Kek Hikayesi

 
Hanim Kız Kekiyle Merhaba 1990 yılların en meşhur keki ıslak kek idi 

 

Mucize bir kek sayılmıştı o yıllar yerken sadece cik cik hayret sesleri hımm sesi olurdu. İlk 1994 yılında pişirdim kek benimle bütünleşti bir parçam oldu. Bizimkiler beni görünce

"Hanim kız keki pişirdin mi? "Derdi ıslak kek brownie adı oldu Hanim Kız Keki 

O yıllar yumurtalı sostan ayrıp pişmiş keke dökerdim. Pişmeyen yumurta da bakteri oluşacağını düşünüyorum şimdi ise, sos tarifini yazayım; 

2 bardak süt 

1 kaşık kakao

1 tatlı kaşığı  tereyağı 

2 çorba kaşığı sıvı yağ 

2 çorba kaşığı şeker katip kaynatıyorum orta ısıda.

Ocaktan alıp  yeteri kadar  parça  çikolatayla ekleyip karıştırıyorum pişmiş harı gitmiş keke sosu  döküyorum hımmm nefis oluyor tavsiye ederim. İşte benim ıslak kek hikayem.  Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 44
: 49
Kayıt tarihi
: 04.08.20
 
 

Yemek yapmayı çok seviyorum. İsrafın her türüne derinden üzülüyorum. Ekmek israfını önleme amaçlı  ..