Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '21

 
Kategori
Resim
 

Kumaş Boyama Tablo

Merhaba. Bir dönem yaşamının en büyük hayali idi, adımın yazdığı duvar tablolarının olması.

 
Fakat benim sade bir yazım var. Çizdiğim resimler ise çok komik oluyor :)

Yağlı boya tablo yapımını kopya tekniğiyle yapmak istedim olmadı hem de boyaları çok pahalı geldi. 

1996 yılında hanımlar kumaş boyama tekniğiyle yatak takımı boyuyordu. Bende öğrendim o yıllar. Fakat beyaz çarşafa göz nuruyla desen yapmayı gereksiz gördüm. Rengarenk yatak takımı severim.

2001 yılında kumaş boyama tabloları keşfettim ve kumaş boyama tekniğiyle yaptım. Benim başarım oldu. O gün bu gündür duvarlar benim eserimle dolu her baktığımda yüzümde kocaman gülümseme oluyor.  Adım yazılı eserlerimi tablolarımı kopya tekniği kullanarak emek vererek hazırladım. Sonra masa örtüsü, seccade, eşarp boyadım. İstersek olur. Mutlaka bir yol vardır. Resim çizemeyen fakat duvarımda eserlerim olsun diyenlere önerimdir. Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 44
: 49
Kayıt tarihi
: 04.08.20
 
 

Yemek yapmayı çok seviyorum. İsrafın her türüne derinden üzülüyorum. Ekmek israfını önleme amaçlı  ..