Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

İşletim sistemini yenileme

İşletim sistemini yenileme
 

Password: 12.06.2011


"Her şey çok daha güzel olacak, yeniden başlayacak"tı.
Olmadı...
Değil mi?

Ümitler, hayaller kurmuştunuz 'toz pembe'.
- Kar yağdırdılar hepsinin üzerine...
Değil mi?

Türlü kombinasyonlarla denek oldunuz.
Şekilden şekile sokuldunuz.
Değil mi?

Sorunlarınız çırılçıplak kaldı ortada.
Sadece onları/olanları seyreden oldunuz.
Gün geçtikçe, fabrika ayarlarından da uzaklaştırıldınız.
Değil mi?

Verdikleri kurtarma CD'leri de defolu çıkıyor.
Çalışmıyor...
Değil mi?

***

ŞİMDİ:
Beyin gücünüzden ümidinizi kesmeyin ona güvenin; yılmayın, karamsarlığa kapılmayın.
'Hayata yeni bir sayfa açarak başlamak' yine sizin elinizde, unutmayın.
Yapmanız gereken tek şey işletim sistemi yenilemek.
İşletim sistemini yeniden kurduğunuzda geleceğinize bir nevi format atmış olacaksınız.

Dikkat!
Aynı (Şimdiki) sistemini üst üste kurmadığınızdan emin olun.

Not:
Yeni işletim istemin yasal şifresi (Password) : "12-06-2011"

 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..