Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '08

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Issız adam...

Issız adam...
 

ıssız adam


Bir gün arkadaşımda kalmıştım... Bu arkadaşım oyuncu olmak istiyordu... Bana ıssız adamın fragmanını izletmişti... Beğenmiştim fragmanı... Fragmanından belliydi güzel bir film olacağı... Daha filmin vizyona girmesine 2 ay vardı... Nasıl geçerdi o 2 ay? Arkadaşımla bekledik... ve işte o gün gelmiştii hayallerimize kavuşuyorduk... Filmin başlamasına az kalmıştı çok heyecanlıydık...

Başlarında güldük fakat filmin sonlarında arkadaşım ve ben gözyaşları içerisinde sinemadan çıkmıştık... Hayatımda en çok ağladığım filmdi bir de babam ve oğlumda bu kadar ağlamıştım... Issız adam filmini hiç unutmayacağım... Film çok etkileyiciydi... Bu filmde bende kendime rol çıkarttım...

Çok etkilendiğim kısımlar oldu bunları sizinle paylaşmak isterim... Alperin ayrılmak istiyorum demesinden sonra adanın hali çok kötüydü ve ben çok etkilenmiştim bu sahnede...Banada sevgilim beklenmedik bir anda böyle ayrılalım demişti... Belkide o yüzden adanın durumunu görünce canım acımıştı... Fakat birşey dikkatimi çekti... Arkadaşım... Evet arkadaşım daha önce hiç kimseyle çıkmamıştı... Peki o neden bu kadar içtenlikle ağladı...? Bu tür duyguları yaşamamış olan insanların bile etkileneceği bir film... Adanın bir sözü de etkileyiciydi;karda uzanmaktasın uyku sana çok tatlı geliyor fakat sen ölüyorsun... Çok anlamlı bir söz... Hele filmin son sahnesi acayip etkileyiciydi... İşte o zaman göz yaşlarımı tutamadım... Ada ve Alper hiçbir şey olmamış gibi konuşuyorlardı... Fakat içlerinden neler geçirdiklerini bir bilseler... Issız adam filmi ayakta alkışlanacak bir filmdir... Hayatımda izlediğim beni etkileyen 3 tane film vardı... Bunlar babam ve oğlum, 120 bir de ıssız adam filmiydi... Issız adam diğerlerinden çok farklıydı... Bu film hayatımda bir sürü şeyi değiştirdi...

Eğer bu filmi seyretmeyen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum... Garanti veriyorum tekrar gitmek isteyeceksiniz... Asla gittiğinize pişman olmayacaksınız... Tek kelimeyle harika bir film... Anlatılmaz izlenir...

 
Toplam blog
: 20
: 729
Kayıt tarihi
: 16.11.08
 
 

Adım Selin, 15 yaşındayım, öğrenciyim. İzmir'de oturuyorum.....