Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Issız Adam

Issız bir adada 

Saklanmış 

Bir ıssız adamım 

Ve benden başka 

Beni bilenim yok 

Çok zaman oldu burada 

Nice kıyılara baktım ben 

Adadan 

Herkesi 

İçiyle dışıyla gördüm 

Benim adam bana ait 

Issız ve isimsiz 

Sanki ben gibi 

Farklı ve biçimsiz 

Ama ben huzuru 

Bu adamda buldum 

Ve öyle ki 

Bağımsız fakat 

Bana ait 

Çok insan denedi yüzmeyi 

Adama 

Ama çoğunca boğuldular yarıyolda 

Ya da yüzüp de 

Kuyruğuna gelip de 

Geri döndüler 

Ben de bazen 

Başkalarının adalarına yüzmek istedim 

Aslında isterdim 

Ancak her seferinde 

Yaptığım ve yapmış olduğum 

Büyük hataydı 

Adama geri döndüm 

Issız adanın 

Issız yolcusu 

Ve ıssız bir adamım ben 

Nefesi tam 

Hayatı bütün 

Yürümekliyim 

Adamdan 

Sonsuza doğru. 

BY AY, AEP HAVALIMANI, BUONES AIRES, 04/06/11 

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..