Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

İstanbul'da yağmur...

İstanbul'da yağmur...
 

Bu sabah yağmur var İstanbul'da...


İstanbul'da yağmur,
İçimde bir hüzün var.
Bir hüzün ki sızlayandır
Benim en derinlerimde...

İstanbul'da yağmur,
Bende bir mahzunluk var.
Bir mahzunluk ki sorma
Galiba ben yine öleceğim...

İstanbul'da yağmur,
Sokaklarında korku var.
Bir korku ki üşütür
Beni hayretlere düşürür...

İstanbul'da yağmur,
Bende bir damla var.
Onunkisi yağar, sonra durur
Benimkisi hazanlara savurur...

İstanbul'da yağmur,
Yağmurda ben varım.
Ben varoldukça yağarım,
Yağdıkça çağlarım...

İstanbul'da yağmur,
Kokusunda şevkat var.
Bende sevgi yağar,
Onda damla damla bahar...

İstanbul'da yağmur var...

Gökhan Cenker

İstanbulda bugün yağmur var. Hava o kadar soğuk ve sızlatıcı ki, sanırsınız ki az sonra kar yağacak. İşe gitmek için evden dışarıya çıktığımda önce içim şöyle bir titredi, sonra dedim ki ; " Yağ be İstanbul. Kim tutar senin gözyaşlarını ? " Sonra ağır ağır ilerledim durağa doğru. Durağan ve sakin adımlarla... Çünkü İstanbul ağlıyor bu sabah, su rahmetinin cenazesi kalkıyor.... Bu sabah... İstanbul'da yağmur.... Yağıyordu...


gokhancenker@hotmail.com


 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..