Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul durakları (Kavacık-Nişantaşı)

İstanbul durakları (Kavacık-Nişantaşı)
 

Bir süredir Nişantaşı'na ulaşmada Kavacık hattını kullanıyorum. Genelde tercihim sabahları 121B. Direkt Kavacıktan kalkıyor ve tek bilet uygulaması var. Diğer seçenek ise 121A. Bu araç Beykoz'dan geliyor ve bu nedenle dolu oluyor, ayrıca çift bilet. Giderken ve gelirken de Levent'ten aktarma yapıyorum. Pek çok kişi de böyle yapıyor. Levent'ten metro ile Osmanbey yapıyoruz. 10 dk.lık yürüyüş sonunda işyerime ulaşıyorum. Bu mesafe de olmasa çok hızlı bir şekilde ulaşacağım istediğim yerlere ama buna da şükür.

Gelelim bu istikametin refahına. Metro ayağında bir sorun yok. Sık aralıklarla seferler var ve hızlı. Otobüs ayağı ise biraz işkence. Mesafe de kısa olmasa yazın hiç çekilmez. Çok yoğun bir talep olduğu için (gerçi İstanbul'da heryer öyle) iç içe geçmiş insanlar ve özellikle sıcakta bunaltıcı bir durum oluşuyor. Genelde ayakta yolculuk ettiğimden benim için tam bir çile. Aslında bu durumu beyaz masaya bildirdim. Ama daha önceden başka bir konuda aldığım cevapla benzer bir cevap aldım. Bütçe sorunu, ileride olur. Açıkcası günlük cirosunun bile ne kadar yüksek olduğunu tahmin ettiğim bu kurumdan böyle bir cevap beni hiç tatmin etmedi. Onlara en azından bir tane klimalı (yeşil) otobüs ricasında bulundum ve ellerindeki bir otobüsü bu hatta tedarik etmek yerine böyle bir cevap vermeleri sinirlerime dokundu. Bu yazıyı okuyan ve bu hattı kullananlar varsa en azından kışın üşümemek için siz de talepte bulunun. Belki çoğunluk olunca dikkate alınır.
Neyse bu güzergah için bu kadar yeter.
Hoşçakalın
SK

 
Toplam blog
: 5
: 1376
Kayıt tarihi
: 30.11.07
 
 

İstanbul'da doğdum... Üniversiteyi Kocaeli'nde tamamladım. Şuan bir kombi-termosifon üzerine bir fir..