Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul durakları (Esenler-Nişantaşı)

İstanbul durakları (Esenler-Nişantaşı)
 

İstanbul duraklarında yolculuğum devam ediyor. Şimdi sırada Aksaray-Esenler hattı var. Bu güzergah için tercihim metro. Hem Bayrampaşa'da yoğunlaşan trafikte patlamıyorum, hem de klimalı bir araçla yolculuk etmiş oluyorum. Hız açısından da oldukça tatmin edici.

Ancak ilk açıldığından beri kullandığım bu ulaşım şeklinde yaklaşık 18-19 yıl içerisinde yenilik adına pek bir şey göremiyorum. Sadece bazen şikayet kutuları eklenmesi, anonsların farklı kişiler tarafından okunması gibi ufak çaplı farklılaşmalar var. Halbuki her gün yüzbinlerce kişi taşıyan ve yüksek ciro ile çalışan bu kurumda belirli dönemlerde (mesela 10 yılda bir) revizyona gidilmeli. Burada bu süreç aralığı önemli. Öyle her yıl çiçeklerin defalarca sökülüp yerine başkalarının dikilmesi ya da yolların tekrar tekrar kazılarak israf yapılması gibi değil. Örneğin Esenler durağı. Gittiğinizde yerlere bir dikkat edin. Her yer yama içerisinde. Oraya mevsim şartlarına uygun (kışın yokuş olduğu için) kaymadan, düşmeden yürüyebileceğiniz bir yol yapmak çok mu zor? O sermaye ile değil tabiki. Birilerinin, bu tabiki orayı yönetenler oluyor, bu eksiklikleri çoktan görmüş olması gerekiyordu.

Dua ediyorum ki görürler.
Hoşçakalın.
SK

 
Toplam blog
: 5
: 1376
Kayıt tarihi
: 30.11.07
 
 

İstanbul'da doğdum... Üniversiteyi Kocaeli'nde tamamladım. Şuan bir kombi-termosifon üzerine bir fir..