Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

İstanbul'un çözülemeyen sorunu trafik

İstanbul'un çözülemeyen sorunu trafik
 

Eğer sizin hayatınızda beni gibi yollarda geçiyorsa beni çok iyi anlarsınız.Ben her gün bu eziyeti çekmekten çok ama çok yoruldum. Eziyet diyorum çünki İstanbul trafiği artık çekilir olmaktan çıktı.

Eskiden sadece sabah ve akşamları trafik tıkalı olurdu şimdi ise günün nerdeyse her saatinde trafik tıkalı ve zamanımızın önemli bir bölümü mecburen yollarda geçiyor.

En kötüsü de bu sorunun çözülmesi bir yana her geçen zaman biraz daha işin işinden çıkılmaz hale gelmesidir. İstanbul gün geçtikçe büyüyor ama ulaşım sorunu ile birlikte...

Yapılan çalışmalar ya yeterli değil ya da artık bu sorun iyice çözüm bulunamıyacak hale gelmiş durum bunu gösteriyor.

Yollarda adım atmak bile mümkün değil yarım saat de gidilmesi gereken bir yere iki saat de varıyoruz. Köprülerin halini anlatmaya bile gerek yok. Anadolu yakasına haftasonu gitmeyi düşünen biri resmen bir günü gözden çıkarmak zorunda. Hele benim gibi okula ve işe uzak bir yerde oturuyorsanız zaten yandınız demektir.


Benim İstanbul Üniversitesi'ne gidiş dönüşüm dört saati buluyor. Bu zamanı günde ne kendime ne aileme ne de hobilerime ayırabiliyorum.

Benim gibi pek çok kişinin aynı sıkıntıları yaşadığına eminim...

Yetkililerimizden acil çözüm bekliyorum...


SAYGILARIMLA...

 
Toplam blog
: 8
: 516
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

İstanbul Üniversitesi 4.sınıf Hititoloji bölümü öğrencisiyim. Kendi bildiklerimi ve görüşlerimi elim..