Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

09 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

İşte geldiğimiz yer...

Defalarca yazıyorum bu iktidarın ülkemiz insanına yaptığı en büyük kötülük hepimizi

“harcama manyağı” yapmasıdır diye…

Uzun uzun yazarak anlatmaya çalışıyorum olmuyor, bu sefer dedim ki bu millet mavrayı çok sever ana avrat düz giden küfre bile gülen bir toplum…

***

Ülkenin bu bağlamda geldiği yer gerçekten tirajı komik…

İnanmıyorsunuz işte size “Cumbaş” ile gurur duyduklarını söyleyen Rizelilerden bir örnek…

***  

Rizeli ve Of’lu yan yana namaz kılıyorlar.

Rizeli diyor ki;

“Namaza da konuşulmaz ama arabamı satayrum…

Of’lu diyor ki;

-Namaza da konuşulmaz ama kaça sataysun?

Rizeli diyor ki;

“Namaza da konuşulmaz ama on beş bin”

Of’lu diyor ki;

-Namaza da konuşulmaz ama on bin veririm, secde de bir düşin..

***

İkinci rekata kalkıyorlar,

Of’lu diyor ki;

-Namaza da konuşulmaz ama dediğumu düşündün mu?

Rizeli diyor ki;

“namaza da konuşulmaz ama az evvel yandaki Bayburtluya sattım oni…

***

İşte geldiğimiz yer!

Dinimiz imanımız hatta kıblemiz ne olmuş?

Para,

Para,

Para,

***

Yüzünüz hep gülsün efendim…

İyi pazarlar…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 09.11.2014 12.25

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..