Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

İşte Güneydoğunun acı gerçeği

İşte Güneydoğunun acı gerçeği
 

Bir oğul dağda PKK’LI “Vatan haini”

Diğer bir oğlu dağda KOMANDA “Vatan sevdalısı”

Şimdi ise gözü yaşlı bir anne ve bir baba!

Vatan haini evladının cenazesi için değil… Vatan sevdalısı şehit evladının cenazesi için gözü yaşlı.

Büyük oğul dağa gönüllü mü gitti bilinmez ancak, küçük oğlun askere gönüllü gittiği kesindir.

Büyük oğul bir gün dağda öleceğini biliyordur da. Küçük oğlun vatani görevinde şehit düşeceğini düşünmemesi gayet doğaldır.

Peki, bir oğlu asker diğer bir oğlu vatan haini olan anne ve babanın fikri ve düşüncesi ne olabilir sizce?

Buna benzer hadise doğu ve güneydoğu da acaba kaç yurttaşımızın başına gelmiştir?

Muhtemelen bu kaderi paylaşan birçok aile vardır.

Peki, aile olarak tercih kullanamayan anne ve babaların evlatlarında ki tercih hakları kimler tarafından ve nasıl yapılandırılmaktadır?

Ben inanıyorum ki bu vatandaşlarımız da PKK’nın bu dengi çocuklarını kandırmasından ve evlatlarını alıp dağa çıkarmasından dolayı sıkıntıdadırlar.

Ve yine inanıyorum ki çaresizlik içinde elleri ve kolları bağlı bazı gerçekleri görmezden gelmeye çalışıyorlardır.

Peki, bunu bilen devlet büyüklerimiz neden o bölgede yaşayan vatandaşlarımızın bu sıkıntılarına çözüm arıyorlar mıdır?

Bu sorunun cevabını da yine ben biliyorum.

Kocaman HAYIR.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..