Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşte o Büyülü Dünyam Benim o

O gelince içim titrer kendimden geçerim. 

Hiç kimseyi hiçbir şeyi gözüm görmez. 

Tek kıskanılan erkektir. 

Ha birde face. 

Aslında benim fikrime göre güzel değil... 

Küçücük bir yüz, kepçe kulaklar cılızmı cılız. 

Üstelik hizmetçi, beş parasız.yani gelecek yok. 

Üstündeki kıyafetleri görseniz hırpani dökülüyor. 

Ama bir bakışı varki hele o büyülü gözler. 

Bir baktımı bütün herkesı kendinden geçiriyor. 

Hele o savaşması yokmu insanı delirtiyor. 

Yürekli, cesur, gözüpek. 

Hiç korkmadan herkesin karşısına dikiliyor. 

İnsanı çocukluğuna geri götürüyor. 

Hele birde sevdiklerini koruması yokmu. 

Hizmetçi olmasına rağmen bakmayın gözüpek küt diye yapıştırıveriyor lafı. 

Ses tonu süper etkileyici. 

İngilizcesi mükemmel. 

Pazar geceleri kimse koparamaz beni ondan. 

Bilirler düşkünlüğümü evdekiler o saatte bana dokunmazlar. 

O benim herşeyim onsuz asla yapamam ben. 

Gelmeyecek diye ödüm kopmuştu. 

Geldi benimde keyfim yerine geldi. 

Maceraperest ruhum yine ayaklandı. 

Rüyalarımda yine senaryolar görmeye başladım. 

Merak ettiniz değilmi beni baştan çıkaran kişiyi. 

Merlin hayallerimin dizisi Merlin 

Prens Arthur'un uşağı 

Gauis'un yardımcısı,  

Morgana'nın düşmanı 

Büyücü 

Merlin. 

CNBC-e'de pazar akşamları izleyebilirsiniz. 

Tavsiye ederim. Çocuk ruhunuz ayağa kalkacak. 

Tıpkı Harry Potter gibi. 

 

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..