Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

İşte öyle bir şiir...

İşte öyle bir şiir...
 

Kork benden

seni bırakıp gitmemden

çok düşünür oldum bu aralar

kork benden

seni artık sevmememden

hissetmez oldum bu aralar

seni ne yükseklere koymuşum

bu yüzden acıtacak düşüşün

kusura bakma bu sana en içten son gülüşüm

haline bakıp üzülmüyorum yazık

bir değil bini aştı bana attığın kazık

kalbimdeki yerini verdim başka birine

beni senden çok seven kıymetli birisine

hemen aldanıp öfkeye kapılma sakın

kalbimin sultanı benim bundan sonra en yakın

hiç kimseye verecek sevgim kalmadı anla

çocuklarım ve ben tüm dünyamı kapladık...

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..