Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '10

 
Kategori
Aile
 

iyi ki doğdun...

iyi ki doğdun...
 

Canım oğlum; sen doğalı , hayatıma farklı anlamlar yükleyeli dolu dolu dokuz yıl oldu bugün...

iyi ki doğdun balım...annenin kuzususun sen...bugün arkadaşlarınla sana keyifli birkaç saat hediye ettim...kendimi zorlaya zorlaya...temizlik takıntımı bir yana atıp seni seyrettim...halıya bir koca bardak gazoz döktü komşunun küçük oğlu; olsun dedim...koştunuz zıpladınız cips bile yediniz..olsun ...ne mutluydun ama...canım oğlum...seni seviyorum..anne denilince aklına temizlik bezi ve süpürge gelsin istemiyorum artık...eğlence olmalı diğer adım...en lezzetli kurabiyeler ve kekler bir de...sıcak ve mis kokulu hatırla beni güzel çocuğum...doğum günün kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..