Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '22

 
Kategori
Hukuk
 

İstemeyerek Yapılan da Suçtur

Malum bilerek yapılan şeyler kötülük; lakin bilmeden yapılan şeyleri de çok serbest bırakıyoruz.

“İstemeyerek…” sözünün faillerini her eylemlerinden sonra dövmeliyiz; bana ne dikkat etsinler!

İster isteyerek ister istemeyerek, sonuçta insanlar zarar görüyorsa bu bir suçtur arkadaş.

Kişinin niyetinden bana ne verdiği zarara bakacağız, yaptığı aslında öyle bir sonucu doğuracak şey olmasa bile.

Dağ başında taş attım körün taşı işte gitti birinin kafayı yardı, ben yarılan kafaya bakarım.

Kanunlarımızda ceza “Bir daha yapmasın” diye veriliyor. Suç işleyen çocukların bir daha yapmasın diye kulağı çekilir ya, komedi ya!

Eylemi hatta sonucu cezalandıracaksın. Amacı, niyeti, isteyerek istemeyerek, körün taşı, kader işte, mağdur, masum…

Hepsi hikâye… Her şey olabilir ya da hiçbir şey olmaz… Bana ne, ben uğranılan zararın (mal veya can) karşılığını hapis olarak alırım.

Kaza maza umurumda değil, sebep olma ya da kaderine küs, AHE KANUNLARI adaleti böyle bir şey.

Yapılan edilen şeylerin yarısı istemeyerek… Özür mözür ikerim özrünü!

Bir de “hata” diye bir şey uydurmuşlar, “hata” ne ya! Zarar veren her şey suçtur ben hata mata anlamam! Her hatada içeri tıkarım!

Yapılan yanlışların hepsi suçtur.

Böylece iyiler de hapse girer çünkü en çok hatayı onlar yapıyor.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..