Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

İsyancı hüzünler

İsyancı hüzünler
 

...


Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu.

Hani, kurşun sıksan geçmez geceden,

Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık...

Ve zehir - zıkkım cıgaram.

Gene bir cehennem var yastığımda,

Gel artık...

……… Ahmed ARİF…………..



Aşklar sorarsa beni

Deyin, beceremedi sevmesini

Acemi bir gezgin, bir deli

Çekildi dağların dumanlı sevdalarına

Kurdu çadırını hüzünler ovasına

İsyanla ördü sevdasını

Ömrüm sorarsa beni

Deyin, bilemedi bir ömrün değerini

Ömrü ayrılıklar toplamı

Yaşadı ayrılıkları toplaya toplaya

Hayata vurgun

Ayrılıkla sözlü

O sorarsa beni

Deyin, bırakarak bir kenti peşinde rüzgar oldu

Gitti sevdası heybesinde yaralı

Gitti kederlere mülteci

Gitti içindeki kızıl denizlerle kaf dağına

Aramaya saf sevdaları

Ölüm sorarsa beni

Deyin, ölüm alacağın ne kaldı ondan

Payına acı düştü, yürüdü

Yürüdü, sarıldı acısına, yarasına

Yarasını saran olmaz
 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..