Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

11 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İyi insana bir-iki soru...

İyi insana bir-iki soru...
 

Şu düşüncelerimize hakim olmak veya olmamak konusu var yaaa...
Adamı deli eder, düşünmeyeyim diyorum olmuyor... Aklıma yine bir sürü şeyler geliyor. Müziğin sesini açıyorum, olmuyor, film seyrediyorum olmuyor. Soruyorum kendime, neden ? Yine ne yaptın... Balkonuma çıkıyorum hava güzel,yıldızlar bile gözüküyor. Olmuyorrr, olmuyor.

Bilgisayarımın tepesine oturuyorum yine, oralarda buralarda dolaşıyorum. Amacım kendime gelmek, gereksiz ve faydasız şeyler düşünmemek hayatım ile ilgili olarak...

Bir şiir okuyorum sonunda, okumaz olaydım. Takıldım kaldım... Adamın biri bir şey soruyor;

İyi insana bir-iki soru;

Anladık iyisin.
Ama neye yarıyor iyiliğin.
Seni kimse satın alamaz.
Eve düşen yıldırım da satın alınmaz.

Ben de, bu iyi geçinenlerdenim ya, takıldım kaldım. Doğru vallahi beni kimsenin satın aldığı falan yok..
Ben bir de üstüne yatırım yapıyorum...


Anladık, dediğin dedik.
Ama dediğin ne?
Doğrusun, söylersin düşündüğünü.
Ama düşündüğün ne?

Evet,vallahi düşündüklerim beni nereye getirmiş ki... Ne düşündüğümü ben anlayamıyorum bazen...Offf..off.

Yüreklisin.
Kime karşı?
Akıllısın.
Yararı kime?

Bana pek faydası olmadı,olanlarda sayılı galiba.

Gözetmezsin kendi çıkarını.
Peki gözettiğin kimin ki?

Hepp sağıma, soluma, işime, arkadaşıma... yok, yok vallahi doğru...

Dostluğuna diyecek yok ya,
dostların kimler?

Taşındık ettik.. Kapımızı çalan mı oldu? Bir peket baklava ile gelip kahve isteyen mi var ...

Şimdi bizi iyi dinle!
Düşmanımızsın sen bizim
.

Dikeceğiz bir duvarın dibine,
ama madem iyi bir sürü yönün var,
dikeceğiz seni iyi bir duvarın dibine;
iyi tüfeklerden çıkan,
iyi kurşunlarla vuracağız seni.
Sonrada gömeceğiz,,
iyi bir kürekle,
iyi bir toprağa.

Vallahi , bu benim başımada gelebilirdi her an... Ama üstat bu kadarda doğru söylenmez ki, bizde insanız...

Haaa, bu arada tanımayanlar için Üstat Bertolt Brecht tabii...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..