Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İyi ki varsın…

İyi ki varsın…
 

Alıntı...


Seni anlatabilmem için yeni bir lisan öğrenmem lazım benim,bildiğim dillerdeki hiç bir kelime,hiç bir cümle senin varlığını anlatmam için yeterli değil.
Seni anlatmayacağım şimdi de,dediğim gibi neyle nasıl anlatacağımı bilmiyorum ki kelimelere dökeyim düşüncelerimi…
Birisi bana sevgilini anlat dediğinde kitlenip kaldığımı söylüyorlar sonrada aynı insanlar adının geçtiğinde,düşüncenin aklıma yerleştiğinde gözlerimdeki aşkın kıvılcımını gördüklerini ve seni anlattığımı söylüyorlar.
Seni nasıl anlatırım ki zaten,ne diye bilirim ki ??
Benim için,içimin kavrulduğu zamanlarda en çokta,sahilde güneşten yanan bedenin denizde bulduğu ferahlık gibi,ruhuma su serpişini mi?!!!
Nefessiz kaldığım anlarda beni de yaşatmak için senin nefeslerinle bedenime oksijen vermeni mi,benim nefesim oluşunu mu?!!!
Bazen sadece şefkat görmek için canımı yakan şeyleri dile getirdiğimde ellerine bıraktığım yüreğimi sevginle,aşkınla sardığını mı?!!!
Ufacık mutluluklar ve sonsuz sevginle yüreğimde her daim bayram havası estirmeni mi???
Seni nasıl anlatırım ki? Dillendirmeye çalıştığım hissettirdiklerin bile seni anlatabilmem için küçücük bir ifade olamaz…
Senin gönlümdeki,hayatımdaki,kalbimdeki yerini sadece iyi ki varsın demekle anlatıyorum işte.
İyi ki varsın;çünkü aşkımsın…
İyi ki varsın;tek dayanağımsın her zorlukta…
İyi ki varsın;çünkü seninle her gün yeniden keşfediyorum yaşamayı…
İyi ki varsın;sevmenin sevilmenin eşsiz tanımısın çünkü…
İyi ki varsın;mutluluksun çünkü…
İyi ki varsın;çünkü umutsun…
İyi ki varsın;çünkü senim…
İyi ki varsın demek senin varlığını tanımladığım,senli cümleleri en iyi tamamladığım anlarım benim…
Sen ne anlatılabilen,ne de tanımlanabilensin benim gönlümde,varlığını düşündüğümde gözlerimde görülebilen aşksın sen ve İYİ Kİ VARSIN…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..