Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni unutacağım

Seni unutacağım
 

"RESİM:ALINTI"Seni unutacağım.


Senden kalan bir miras yüreğimi alev alev kavuran yangın. Kelebek ömrü kadarmış sevdan, ne yapalım. Oysa tüm kalbimle inanmıştım sevgine. Kendini parantez aralarında gizleyeceğini getirmemiştim hiç aklıma. Yok, yok kabahat senin değil, benim. Şimdi kurum kurum kurulursun karşımda. Kurul, en büyük hakkın bu senin.

Mevsimler geçecek elbet. İklimler değişecek. Benim de yüreğimi yıkayacak yağmur. Çekip gidecek kara bulutlar. Güneş açacak sis perdesi yok olurken. Ve ben yeniden doğacağım küllerimden yeni bir aşka kulaç atarken.

Seni unutacağım.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..