Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

İyi ki varsın AKP

İyi ki varsın AKP
 

Ne mutlu bize...


Ben AKP hükümetinin yardım kampanyalarında adilane dağıtım yaptığına şimdi karar verdim.

Bu güne kadar bir türlü inanamıyor, güvenemiyordum.

Yanlı, yalan yanlış ve haksız dağıtım yapıldığını düşünüyordum.

Okuduklarım, gördüklerim meğerse hep yalanmış.

Hep o malum yanlı medyanın işiymiş.

Hükümetin Adana'daki dağıtım sisteminde gösterdiği hassasiyet adeta gözlerimi yaşarttı.

Herkesin açıkta olduğu bir yer(!) nasıl olmuştu da gözden kaçmış, bu güne kadar buraya yardım eli nasıl uzatılamamıştı?

Kimselerin aklına gelmeyen yine AKP hükümetinin aklına geldi ve gereği hemen yapılarak acil kömür yardımında bulunuldu.

İşler gereği hep soğuk alma tehlikesi ile karşı karşıya olan vatandaşlarımız da artık üşümeyecek, ziyaretçilerini sıcak bir ortamda ağalayacaklar.

Ohh bee...

Sosyal yardımlaşma ve dayanışmanın son örneği de böylece verilmiş oldu.

Şimdi bu hizmeti kıskananlar türlü bahaneler üretecekler, belki de sahip çıkmaya kalkışacaklar ama nafile, milletimiz hizmetin geldiği noktayı biliyor.

Varımız yoğumuz, herşeyimizle ilgilenenlere şükran borçluyuz.

İyi ki varsın AKP

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..