Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Özel Günler
 

İYİKİ VARSINIZ DOSTLAR

İYİKİ VARSINIZ DOSTLAR
 

benim için:)))


Sonbaharı göremeden kış kendini hissettirdi bugün yaşadığım şehirde. Öyle karışığımki bugün, nasıl duygularım bir araya gelecek bende bilmiyorum. İçimden geldiği gibi yazmaya başlayalım bakalım ne çıkacak:))

Dedimya karışığım diye, işte biraz duygusal, biraz neşeli, biraz kendini beğenmiş (sabah rüzgarda uçuşan saçlarımla bile kendimi güzel hissettim:)), biraz iç hesaplaşma, biraz iç döküş. Ne derseniz deyin dostlar bu yazıya.

Doğumgünümdeki bu duygusallık yaşlanıyorum diye değil, yanlış anlamayın. aksine büyümek hoşuma gidiyor benim, olgunlaşmak muhteşem bir şey. Ama gönül istiyorki...neyse onlar gönlümle benim aramda kalsın...

Çocuklar gibi şımarığım bugün. Ağız dolusu gülüyorum, önüme çıkana da söylüyorum bugün benim doğum günüm hadi kutla diye. (sabah sokaktaki işini yapan çöpçüye söylediğim gibi) Şaşkın şaşkın güldü kadın:))

Geriye doğru çevirdiğim her sayfada biraz çılgın, biraz deli dolu olduğum yıllar farklı bir anı, farklı bir tat bırakmış bende. Acı da olsa tatlı da olsa tecrübedir o yıllar benim için.

Bugün içimi acıtan, tıp diliyle "damar şarkılar" dinlemek yok Nezahat! Gün boyu yüzümde gülümsemeyle, yine tıp dilinde söylediğimiz "çakır keyif" modunda dolaşmak istiyorum, kimsenin keyfimi bozmasına izin vermeyeceğim...

Her geçen gün daha da çok büyümek çok hoşuma gidiyor dostlar. Bilinçlendiğimi hissediyorum, Burnumun direğini sızlatmıyor bitirdiğim günler, yarınları daha da umutla bekliyorum. Ne de olsa serde gençlik, serde çocukluk, serde sevgi var...Gökkuşağının her rengi gibi rengarenk günlerim oldu benim hayatımda ve Allahım sağlık, ömür verdiği sürece de olacak biliyorum. Bahçemde mis kokulu begonvillerim, gür yapraklı sardunyalarım da olacak biliyorum.

Koşarak geçtiğim sokaklar, oyunumun en güzel yerinde balkondan beni çağıran annemin sesi, bir daha nefes alamam zannettiğim zamanlar, çocukluğumun en güzel zamanları, en korktuğum anlarda annemin beni saran kolları, yüzümdeki hüzün, gözümdeki yaşlar, ellerimi duaya kaldırdığımda şükretmeyi bilmek, kendimce hizaya varmanın mutluluğu, aklımın hür olması, geçmişimi özlemenin tadı hiiiiç bitmesin ömrümde, anılarımda...

Hayatımın anlamı çocuklarım, iyiki beni doğurmuşsun dediğim annem, varlığını her an hissettiğim ablam, iyi günümde kötü günümde yanımda olan sevgili dostlarım,varlığına çok sevindiklerim, sevdilkerim sevmediklerim, ömrüme dert olanlar, varlıklarıyla ömrüme neşe, huzur, ömür katanlar iyiki varsınız, ve hep var olun e mi?

Lezzetini unutamadığım tatlar, papatyalarım, menekşelerim, çifte kavrulmuş lokumum, geçmişim, geleceğim, günahlarım, sevaplarım, güzel anılarım, kötü anılarım, derbeder ama beklentisiz hayallerim, kendi yaramı beremi diktiğim iğne ipliğim,, ilk sabah kahvem...hep olun hayatımda e mi?

Telefonla arayarak hem o güzel seslerini duyuran, hem doğum günümü kutlayan, mesaj kutumu en güzel mesajlarla dolduran sevgili dostlarım, hepinize teşekkür ediyorum. Varlığınızla mutlu ettiniz beni, iyiki varsınız, hep var olun e mi..

Sevgiyle, sevginizi hak edenle kalın...

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..