Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

02 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

İzlerini nerede bulurum senin......

İzlerini nerede bulurum senin......
 

Ne bir haber var senden ne de bir iz...

Hürriyetim sensizliği yaşarken halbuki zincirlere vurmuşum kendimi habersizce

Kalbim sensizliğin kusurunu taşıyamıyacak kadar ağır

Her geçen gün sensizlik çoğalırken içimde ben yok oluyorum tutunamıyorum hayata, yalnızlık değil belimi büken, yüreğim.

Yokluğun değil beni benden eden, çaresizliğim

Yıllar geçti yüreğimden gönlümden, ben aynı ben değilim, tükenen zamanla yok olmuş geçmişim geleceğim

Hayat yolunda ilerleyen yüreğim yolun sonuna geldi bile, yolun başında gibi görünsede

yorgun, çaresiz, bedbaht.

Yıllarını götürdü belkide, birdenbire

Yollar sensizliğe akıp giderken, tek bir iz bile yok senden

geçmişten

yada

geleceğinden

Gittiğin yollar kapatmış izlerini,

gidişin ebedi

dönüşün ezeli...

Ne bir haber var senden ne de bir iz...

Şarkılara sordum söylemediler
Anılara yalvardım diyemediler
Ufukları aradım görünmediler
İzlerini nerede bulurum senin.

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..