Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

İzleyici Adnan Menderes dönemini sevmedi! | Ben Onu Çok Sevdim'in veda tarihi belli oldu!

İzleyici Adnan Menderes dönemini sevmedi! | Ben Onu Çok Sevdim'in veda tarihi belli oldu!
 

 

ATV'nin elinde patlayan bir dizi oldu maalesef... Aslında oyuncu kadrosu ve hikayesi iyi olan bir yapımdı...

Mehmet Aslantuğ gibi bir profesyonel.. İdil Fırat ve Birce Akalay gibi oyunculuğun hakkını veren güzel hanımefendiler... Şemsi İnkaya gibi bir oyuncu emekçisi... Ve niceleri...

Dizinin hikayesi Adnan Menderes döneminde yaşananları anlatıyor...

Dizi ilk bölümünden itibaren önemli bir dönemi anlatsa da izlenmedi maalesef... Ve bu böyle sürdü gitti..

Yapım sonunda diziyi 13.bölümde bitirme kararı aldı...

Ayrıca ilginç bir ayrıntı var...  Dizinin final bölümüne kadar olan bölümler yalnızca Adnan Menderes üzerine olacak... Yani dizideki kadın oyuncular diziden çıkıyor...

Yani Birce Akalay ve İdil Fırat artık yoklar...

Bunun izlenmeyi etkileyeceğini sanmıyorum bu saatten sonra...

Çok da mantıklı bulmuyorum ya neyse...

Sonuç olarak...

Bir dizi daha bitiyor...

Olan Mehmet Aslantuğ gibi oyunculara oluyor ya ben ona üzülüyorum arkadaş...

Yazık...

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..