Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir 7.Bölüm / Yaman & Mira iki çaresiz âşık

Medcezir 7.Bölüm / Yaman & Mira iki çaresiz âşık
 

Star TV.in fenomen dizisi Medcezir, 7.bölümüyle ekranlar bir geldi pir geldi, gene milyonları ekran başına kilitledi. Gecenin reyting rekortmeniydi. TNS ölçümlerine göre AB’de birinciliği 4 haftadır kimselere bırakmadı.  Total’de Karagül’ün ardından ikinci oldu.

Geçen bölümde Orkun’un hırsızlık suçlaması ve Sude Hanımın Yaman’ın suratında patlayan o tokadı bir haftadır hiç kimse unutamadı.

Yaman, hayatında değerli neyi varsa onun üstüne yemin etmesi, Serez aile fertlerini ikna eder. Sude Hanımdan rica edilir ve şikâyette bulunmaz. Bu iftira ve suçlama Yaman’ın çok ağırına gider. Neticesinde Yaman çantasını kaptığı gibi evi terk eder. Asım Şekip Kaya’nın “Beni bile kandırdı, o adam oyuncu” sözleri çok ağırdı.

Selim bey oğlu Mert ile kamera kayıtlarını incelemesi neticesinde, bu işi Orkun’un yaptığının ipuçlarını elde ederler. Tam bir suçlama için yeterli delil çıkartamazlar. Selim Bey bir kumar oynar, Orkun’u sıkıştır ve suçunu itiraf ettirir.

 Orkun, Mira’ya olan kıskançlık krizinden yaptığını söylese anne-babası dışında kimseye inandıramadı. Babasının Selim Beye ricası ile bu olayın şimdilik üstü örtüldü. Ama Selim kullandığı maşayı bulmakta kararlıydı.

Olay hastanede yatan Mira’dan saklansa da, Orkun söyledi. Yaman, ağabeyinin hastabakıcısını sıkıştırarak, verdiği parayı geri alır. Cep telefonunu ve aldığı paraları geri öder. Mira’yı arar, Sude Hanım telefonu açmaz, Yaman’ın suratına kapar. Yaman garsonlukta çalışmaya başlar. Evden kitaplarını ister, tekrar hak tanınan imtihana girecektir. Mira, Yaman’ın bu olayda suçsuzluğundan emindir. Orkun’un yılışıkça üzerine gelmesi ve seninle Amerika’ya geleceğim fikrine sıcak bakmaz.

Mira eve döner ve evden havaalanına uğurlanır. Yaman bir köşeden sevdiğini izler, sessizce güle güle der.

Mert bu olaydan en çok etkilenenlerdendir. Yaman’ı bulmak, Mira’nın giderken Yaman’a yazığı mektubu ulaştırmak ister. Mira’nın kardeşi Beren Eylül’e emanet edilir. Beren erkek arkadaşı ile buluşmak üzere evden kaçar. Mert, Eylül ile Beren’i ararken tesadüfen Yaman’ı çalıştığı lokantada bulurlar. Mert, Yaman’a koşarak , “Yaman, kardeşim benim, Gökte de buldum seni, yerde... Kahramanım benim.” Diye sarılması görülmeğe değerdi. Bu sevgisinin ne kadar içten olduğunu gösteriyor. Bu arada Mira’nın yazdığı mektubu Yaman’a verir. Benim gözlerim yaşardı. Sizleri bilemem.

Orkun cep telefondan görüntülü konuşma ile Mira’yı arar, hiç de inandırıcı olmasa da, onu sevdiğini söyler ve evlenme teklif yapar. Mira renk vermez. Diğer taraftan Yaman, Mira’nın yazdığı mektubu okumaya başlar. Her ikisi de çaresizdir.  Mira mektubunda, “Sana bu mektubu yazarken kendimi çok çaresiz hissediyorum” diye başlar. Yaman, dalar gider. Öylece çaresiz ve üzgün. Devamı 8.ci bölümde gelecek, Mira neler yazdı. Ve Orkun’un evlenme teklifini ne cevap verdi, hepsi haftaya…

Mert, (Taner Ölmez) sen bir harikasın, seni izlemek, ilginç esprilerin benim gibi tüm izleyiciyi mest ediyor. Hele Eylül ile bir arada çok şekersiniz.

Selim Serez, (Barış Falay) ustalığını konuşturuyor ve eşi Ender Hanım (Mine Tugay) siz çok iyi bir çift, şefkatli bir anne-baba oldunuz.

Serenay Sarıkaya (Mira) çok güzelsin, Yaman ile uyumunuza herkes hayran.

Çağatay Ulusoy, oyunculuğunu konuşturuyor. Çok başarlı olduğunu herkes söylüyor ve de izliyor.

Burada geçen haftalarda sosyal medyada çok konuşulan Futbol yorumcusu Murat Özarı’nın TV 8.de canlı yayın sırasında Çağatay Ulusoy ile ilgili yaptığı yorumdan bahsetmek istiyorum. Aynen aktarıyorum.

“Yeni bir dizi başladı, çocuğu bardağın içine at, çayın içine at, şeker diye karıştır. Ekmeğin üstüne yağ sür, üzerine dök onu, ekmek yağ bal diye ye. Ben böyle bir çocuk görmedim. Kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu onları geçti. Valla geçti. Çağatay Ulusoy, hem oynuyor, hem yakışıklı, anormal bi şey. Yeğenim ağzı açık izliyor. Ben böyle bi şey görmedim, kızlar hayranmış ona, benim haberim yok. Çağatay Ulusoy, bak sana söyleyeyim acayip bi çocuk. Çok da güzel oynuyor.”

Bunları söyleyen Murat Özarı. Lafın kısası Çağatay Ulusoy bu dizi Medcezir ile ben de varım dedi. Bütün yorumlar, yazılanlar çizilenler öyle diyor, sadece ben değil.

Medcezir, yeni sezonda yayına giren dizilerin içinde bence, yılın dizisi. Her Cuma izleyici ekran başına çivilecek. Ay Yapıma ve emeği geçenlerin eline sağlık.

İyi seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..