Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

18 Mart '11

 
Kategori
İzmir
 

İzmir Asansör harika

İzmir Asansör harika
 

İnternet alıntıdır.


Merhabalar,  

 

Bu gün size son gittiğim ve gördüğüm bir yerden söz edeceğim,  

İzmir Asansör 

 

Doğduğumdan bu yana İzmirliyim ama İzmir merkez Konaktan sadece iki durak ilerideki Asansöre hiç gitmemiştim, bu benim utancım olsun. 

Hep bir gün giderim diye diye bunca yılı geçirdim. 

 

Bundan üç ay kadar önce MB arkadaşlarımdan Zehra Pınarın davetiyle Asansöre gitmiştim. 

Asansörü o kadar çok beğendim ki her hafta oraya gidiyorum ve İzmir’in eşsiz manzarasını izliyorum. 

Asansör binası çok eski bir bina, o zamanlar Hatay ve Karataş yolunu birbirine rahat gidilip gelinmesi için yapılmış olan bir asansörmüş ama şimdilerde yepyeni bir görünümüyle ve oturulacak mekânıyla gayet güzel ve manzaralı bir yer olmuş. 

 

İzmir’in her bölgesi rahatlıkla görünüyor asansörden, harika bir manzarası var. 

Sizlere daha fazla anlatmayayım. 

İzmirli olup halen gitmediyseniz yada İzmir’e gelip nereleri gezebilirim derseniz Asansörü önerebilirim size, lütfen gidin ve sıcacık bir bardak taze çayından içiniz. 

Bir şeyler yemek isterseniz mutlaka tavuklu krep yiyin harika bir tadı var, zaten tavuklu krep yediğiniz zaman tadı damağınızda kalacak ve tekrar asansöre gideceksiniz. Bu durum garantidir. 

 

Size fotoları ile de anlatmak istiyorum, inşallah başarılı olurum. 

 

İzmir imden size gönül dolusu Sevgiler,  

Hülya, 2011 

 

 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...