Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

İzmir TÜYAP'ta bir imza günü

İzmir TÜYAP'ta bir imza günü
 

SÖZCÜKLER DE ÖLÜR adlı Deneme kitabım


25 Nisan 2009 Cumartesi günü yeni çıkan SÖZCÜKLER DE ÖLÜR adlı DENEME kitabımın imza günü için İzmir TÜYAP Kitap fuarındaydım.

SONE Yayınlarından çıkan kitabım doğrudan fuara gönderilmişti. Sabah gittiğimde henüz gelmemişti. Sevgili dostum İlyas BAYRAM'la birlikte kitap elime geçene kadar çektiğim sıkıntı birlikte paylaştık. "Ya gelmezse?" "Kargoda bir sorun olursa?" endişesini yaşadım. Neyse saat 14.00 civarında kitap geldi de rahatladık. Ve ilk kitabımı İlyas BAYRAM'a imzaladım. Bu nedenle de 16 Mayıs Ölüdeniz Buluşmasında , " Hoşgeldin İlyas BAYRAM, hadi siz de hoşgeldiniz diğer blog arkadaşlarım" diye pankart asacağım.

Sadece 1 gün kalabildiğim fuarda beni yalnız bırakmayan MB'dan yazar Ali İhsan UĞUZ, Zehra Pınar ZORA, Sedat AYDIN ve değerli eşi ayrıca bana döner ayran getiren izmir mavilim arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Sabiha RANA'ya ayrıca teşekkür ederim. Çiçek göndermese de mutlaka meleklerinden birisini göndermiştir diye düşündüm.

Bu arada Ali İhsan UĞUZ standıma geldiği halde ben gidemediğim için üzgünüm. Ama Ali Bey'i bir gün Ölüdeniz'e imza günü için davet ederek hatamı telafi etmeye çalışacağım.

Bir de şu var. Bizler kendi olanaklarımızla kitap yayınlayıp imza günleri yapmaktayız. Ama en çok ilgi görenler en çok reklamı olanlar oluyor. Mademki KOOOOSKOCA MİLLİYET GAZETESİ'nin blog yazarlarıyız hiç olmazsa şöyle küçük reklamlarımızda mı yapılamaz? İmza günlerinde MİLLİYET standı açıp da bizlere sahip çıkamaz mı? Ya da bir muhabirlerini gönderip haber yapamaz mı? Ve bunları hep biz mi söyleyeceğiz. Kendileri böyle şeyler düşünüp jest yapamaz mı?

"Hani olur ya" diye düşünmeden edemiyoruz?


 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..