Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

İzmirli blogdaşlar-1-

İzmir’i de yazayım diyerek çıktım yola!

Yanımda da Mümine! Beraberce kolkola!

*

Onu çarşaflı gören , Arap sanıyor bizi!

Geziyoruz kordonda seyrederek denizi!

*

Aa! Bir de ne görelim? Az ilerde Sevilay!

Halasıyla oturmuş ellerinde birer çay!

*

Dedim Hülya, Sevilay; bu yengeniz Mümine!

Eskileri boş verin, rahmet olsun tümüne!

*

Aldık dört tane simit, Martılara da attık!

Esma Kahramanın da kulağını çınlattık!

*

Yolcu yolunda gerek, müsaade istedik!

Kemeraltı yakında, biraz gezelim dedik!

*

Dikkat ettim Mümine, sanki biraz rahatsız!

Sordum, bir derdin mi var, anlatsana bana kız?

*

Midemde bulantı var, dedi üç günden beri!

Bir doktora gidelim, söylesene serseri!

*

Atladık bir taksiye, bizi götür doktora !

Yol bilmez iz bilmeyiz yabancı bize bura!

*

Taksici tamam Abi; doktorun en iyisi!

Derinmavi diyorlar Muğlanın Fethiyelisi!

*

Not. İzmir bitmez! Devamı var tabi ki!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..