Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

İzmirli blogdaşlar-2-

Hastahaneye vardık mahşeri kalabalık!

Bağıran bağırana yıkılıyor ortalık!

*

Sordum bir hemşireye nedir Milletin derdi!

Bu gene iyi dedi önceki gün beterdi!

*

Sularımız zehirli, arsenik zehirlenmesi!

Durum böyle sürerse, öldürecek herkesi!

*

Sizin derdiniz nedir? Zehirden mi geldiniz?

Yok dedim, gemideydik, sanırım bozdu deniz!

*

Gemi yolculuğunu Mümine çok severmiş!

Balayımı gemide geçireceğim dermiş!

*

Bir aydır geziyorduk! Akdeniz limanları!

Mısırda piramitler, Tunus’un hamamları!

*

Birden kapı açıldı Mümine diye bir ses!

Oh dedim sıra geldi çektim derinden nefes!

*

Doktorumuz bir hanım, Derinmaviymiş adı!

Mümineyi yatırdı her yanını yokladı!

*

Dedi vallahi size var iyi bir haberim!

Gözün aydın Ahmet Bey, hediyemi isterim!

*

Ulan dedim n’oluyor, dün bir bugün de iki!

Bu karı yaman çıktı, kafasında kırk tilki!

*

Çıktık hastahaneden Mümine’de bir neşe!

Bulantı da kalmadı sanki dersin dört köşe!

*

Yolda tesadüf bu ya; gördük Alev Meisel’i !

Eniştemize döndü , “işte bu bizim deli!”

*

Abla dedim bir bilsen moralim ne çok bozuk!

Bu var ya bu Mümine , attı bana bir kazık!

*

Bir ay oldu evliyiz, kalmasın mı çocuğa!

Öncekinden de dört var, sanıyor beni ağa!

*

Demesin mi Ablamız, daha ne istiyorsun!

Mümine bakma ona; daha çook doğurursun!

*

Bu kadınlar hep böyle; birbirinin kopyası!

Onlara düğün bayram, erkekler çeker yası!

*

Not: Bu İzmir bitmez arkadaşlar!! Herhalde on olur bu!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..