Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Kâhin bilemezse Şahin bilir!

Kâhin bilemezse Şahin bilir!
 

Boşuna dememiş Atalarım!

“Şiir yaz , at denize! Kâhin bilemezse Şahin bilir!”

Dün postacı zili çaldı. Ben tatillerde kapıyı açmam. Gelenler genelde komşu hanımlardır!

“Ooo; Ahmet Abi , sen kapı açacak adam mıydın Abi? Yengem evde yok mu? Oturmaya gelmiştik! “

Böyle bir olay başıma gelince daha ben gitmiyorum kapıya!

“Baba postacı geldi!”

Hemen kalktım, kapıya çıktım!

“Buyur bilader!”

“Abi , Ahmet Balcı siz misiniz?”

“Benim!”

“Ankaradan mektubunuz var! Nüfus kağıdınız yanınızda mı?”

“Kapıya çıkarken taşımam! Evdedir! “

“Al gel Abi!”

“Ertuğruuul! Nüfus kağıdımı getir!”

“Ne kağıdını baba?”

Anlatana kadar gidip kendim alayım dedim! Aldım geldim!

“Buyur kardeş!”

“Tamam Abi, imzalayın şurayı bizahmet!”

Evrak Meclis Başkanından geliyor!

“Allahım milletvekili mi oluyorum yoksa?” İçimden böyle geçti!

Noktasına vrgülüne kadar şöyle yazıyor! (inceledim!)

“Değerli şairimiz!

Şiirlerinizi Milliyet Blog gibi saygın sitemizden takip ediyorum. Bugünler yıllık andaç hazırlığı içindeyiz nasipse! Sizden, bu andacımıza şiirlerinizle katkınızı bekliyoruz. Üyelerimizin listesini göndersek her birine bir adet şiir yazar mısınız? Selam ve

sevgilerimle! M. A. Ş.

Not: Rabıta için telefonumuz....”

Bayılacak gibiydim sevinçten! Hemen salona koştum salon telefonundan verilen numarayı aradım!

“Alo ben şair Ahmet Balcı! Bana bir mektup geldi de onun için rahatsız ettim!”

“ Kimlik numaranızı alabilir miyim Ahmet Bey?”

“Dur, aklımda değil. Ceketimden alıp geleyim!”

“Şairler herşeyi hatırlar bildiğim. Adam elli yıl önce yazdığı şiiri tıkır tıkır okuyor! Sen kimlik numaranı bilmiyorsun!”

“Nerede o eski şairler Sayın.. isminiz neydi efendim?”

“Kimlik numaranı söyle sen; boş ver ismimi!”

Dedim uydurayım!

“Hatırladım ya! Elli dört...!”

Bağladı, görüştük Beyefendiyle!

Her üyeye bir şiir yazacağım. Eksik üyeler için de ödeme yapacaklar. Seçime kadar hazırlayacağım şiirlerimi!

Yalnız genel başkanlara akrostiş şiir olacak ! Üyelere düz gideceğim!

Not: Bu yazıma ilham veren Beran Uzer Hanımefendiye; beni bu siteden şutlamayan değerli editörlerime şükranlarımı arzediyorum! İyi para kıracağım! Sayelerinde!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..