Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kabızdım hastaneye gittim kuru kaysı ye dedi; teşhis belli tedavi kuru kaysı, tıp bayağı ilerlemiş!

Kabızdım hastaneye gittim kuru kaysı ye dedi; teşhis belli tedavi kuru kaysı, tıp bayağı ilerlemiş!
 

Sağlığımızla ilgili çareleri biliriz ve bu bildiğimiz şeyler doğru da olabilir; yine de emin olmak için doktora gideriz. Ancak sanırım hastaneler teyit merkezi değil, yeni şeyler söylemesi lazım.

Ama bizim hastanelerimiz teyit merkezi, soğan faydalı, biliyoruz “Soğan kullan” Peki, hastaneye gitmesek olur mu? Kullandığımız şeyin faydasından emin olamayız. Ya faydası yoksa… Hatta zararlıysa…

21. yüzyılda böyle bir tıp anlayışı olur mu ya! Kabızsınız. Hastaneye gidiyorsunuz. Doktor size kuru kaysı ye diyor… Oysa kabızlığın on türlü nedeni var.

Konuyu siyasete bağlamak istemiyorum ama bu, AKP ile gelen bir sağlık anlayışı, otla çöple şifa arttı. Hatta belki yakında “Dua oku geçer” diyecekler.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..