Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Kablo TV’de TRT Teletext hala yok

Kablo TV’de TRT Teletext hala yok
 

Kablo TV’yi karmakarışık yapan kanal düzenlemeleri yapılalı 6 gün oldu ve ilk gün unutulan TRT1’in teletext’i hala eklenmedi.

Uzun zamandır Kablo TV’nin kötü yönetildiğini boşuna söylemiyorum. Kanal düzenlemeleri yapıldıktan 6 gün sonra ülkemizde tek bakılabilir teletext yayımının yapıldığı TRT teletext’ine TRT1’den ulaşılamıyorsa Kablo TV ciddi bir hata yapmış demektir.

TRT Teletext’i için “bakılabilir tek Teletext yayını” dedim. Çünkü ülkemizdeki tüm kanallar içinde Teletext yayınını ciddiye alıp, güncel yayın yapan yalnızca TRT var. Diğer kanalların bu saatten sonra teletext için güven sağlamaları da çok zordur.

Uydu’da TRT’nin 6 yayını var:
TRT1
TRT2
TRT3
TRT4 (TRT Çocuk)
TRT Int
TRT Türk

Uydudan erişim sağlandığında bu kanalların ilk beşinde TRT’nin aynı teletext’i (Telegün) yayımlanıyor. Son değişiklikler olmadan önce TRT1 ve TRT2’de telegün vardı diğer TRT kanallarında yoktu. Şimdi Kablo TV’deki diğer 4 TRT kanalında varken en çok izlenen TRT kanalı TRT1’de yok. Ve ben Kablo TV’nin yönetiminin farkında bile olmadıklarına inanıyorum.

Ankara, 2 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..