Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

40 kuruşluk gazete 40 kuruş eder mi?

40 kuruşluk gazete 40 kuruş eder mi?
 

9 Ekim 2008'de "40 kuruşluk gazete" başlığı olan aşağıdaki yazıyı yazdım. Hemen yayına alındı. Yazdıklarımı destekleyen veya şiddetle karşı çıkan yorumlar geldi. Onlara verdiğim yanıtlarla, yazı büyük bir polemiğe neden olduğu için yayndan çektim. 29 Ekim günü Cumhuriyet Bayramı konusunda tek başlık olmadan çıkıp ertesi gün "Padişahım çok yaşa" manşetiyle cumhuriyetimize dil uzatmaya kalkınca bu yazıyı geri çektiğim için pişman oldum ve tek harfine dokunmadan yeniden yayımlıyorum. Yeniden yayımlarken yoruma kapattım. Bu konuda mesaj da yazmayın.

9 Ekim tarihli yazım:

"40 kuruşluk gazete

40 kuruşluk gazeteden korkmayacaksın ancak fiyatı 100 kuruştan 40 kuruşa düşen gazeteden çok korkacaksın. 0 60 kuruşluk fark var ya, o 60 kuruşun bedeli o kadar ağır olur ki onun için korkacaksın.

Gazete kurmak çok para gerektiren bir iştir, gazeteyi ayakta tutmak daha da çok para gerektiren bir iştir.

Bir gazete kurulur ve 100 kuruşa satılmaya başlar. İçindekileri sevmesek de birkaç bin kişi alır okur, kime zararı olur der geçeriz. Ancak gün olur gazetenin fiyatı aniden 40 kuruş oluverir ve tefrikalar yayımlanmaya başlar, iddianame tefrikaları. 60 kuruşluk farkın bedelidir ödenen. Sevmedikleri kişileri kurumları yıpratmak için her yöntemi denerler, gün gelir halkı sivil itaatsizliğe davet ederler.

Şimdi korkuyorum, ya bir gün bu gazetenin fiyatı 25 kuruşa düşüverirse...

Ankara, 9 Ekim 2008"

Blognot: Bu gazeteyi televizyonda veya Internet'te gazete manşeti yayımlayan sitelerde görüyorum.

Ankara 1 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..