Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kabul olan dilek!!!

Kabul olan dilek!!!
 

Dilekleriniz gerçekleşsin!


Bu yazacağım hikaye bir alıntı: Gözleri kör olan, yoksul , kimsesiz, ama iyi ahlaklı, dürüst ve çalışkan bir genç adama bir

gece bir peri gelmiş ve şöyle demiş " Beni Yaradan gönderdi, senin bir dileğini gerçekleştirmek üzere görevlendirildim,

üç seçenek arasından, en çok istediğini bana bildir, bende görevimi yerine getireyim" demiş. Peri devam etmiş; en çok

gözlerinin açılmasını mı istersin, yalnızlıktan kurtulmayı mı , zengin olmayı mı, seç birini dileğin gerçekleşsin.

Genç adam dileğini şöyle ifade etmiş. "Oğlumu, altın sayarken görmek istiyorum" Dilek yerine gelmiş !!!

Olumlama çok önemli, özellikle kullandığımız dil, biz çok çabuk umutsuzluğa ve öfkeye kapılıp, olumsuz dileklerde

bulunuyoruz farkında olmadan.

Gözleri görmeyen adam, tüm dileklerini az ve öz biçimde ifade etti, istediklerine kavuştu!

Hep olumlu ve umutlu olmalıyız ki güzellikleri dolu dolu yaşayabilelim.

Kendimizi hasta ediyoruz, sürekli sinirli, gerginiz., trafikte vatandaş pimi çekilmeye hazır bomba gibi, , ,

Zaten kısa bir süre verilmiş, biz bu zamanı da sürekli olumsuzluklarla geçiriyoruz.

Olumlama örneği;" Maddi güce kavuşup, borçlarımı ödemek istiyorum" negatif bir istek, "Bolluğa kavuşmak istiyorum"

doğru bir olumlama. Dileklerimizi doğru ifade edemezsek gerçekleşmeleri uzun sürer.

Umut kapılarını sürekli açık tutarak, olumlamalarımızı yaratılan tüm canlılar için dileyerek, kendimizi de içine katarak, İlahi

güçten;sağlık, huzur, bolluk, bereket, neşe dileyelim, bunu yeryüzü gezegeninde yaşayan tüm canlılara iletelim.

Hepimize güzellikler, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.

Siz dileğinizi bu gözleri görmeyen genç adam gibi nasıl ifade ederdiniz? Bir düşününüz !!!

Tüm dileklerinizin gerçekleşmesini dilerim.

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..