Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Kaçma benden...

Kaçma benden...
 

internetten


Kabuğuma sığmakta zorlanıyorum.

Bedenim, sığıyor kabuğuma ama,

Sesimi sığdırmak zor bu deli yüreğime.

Haykırmak istiyorum

Dinle!

Çünkü, taşıyorum dere misali engin denizlere,

Sensizliğe davet ediyorum yüreğimi.

Yüreğimdeki kuşun kanatları takılmışken özlemine,

Çekip koparamıyorum.

Hoş koparmak da istemiyorum ya,

Sonradan fark ediyorum ki,

Sensizliği, senden daha çok seviyorum.

Halbuki daha çok acı verirken özlemin.

Nedendir bu kaçış?

Nedendir bu sensiz olma duygusu?

Zarar verecek diye korkarken sevgimden,

Acımasızca tüketmek, istemiyorum seni.

Sevginin özü bende kalsın öylece,

Hapsetmişken seni en derinlere,

Dokunma ve bozma büyüsünü.

Kuş olmak, uçmak istiyorum.

Göç mevsimlerinde, sığınma yerim olsun istiyorum yüreğin.

İstemez ki, bu kuş karnı doysun.

İster sadece yüreği sevgiyle dolsun.

Hepsi bu kalbim.

Benden öte, senden ibaretken,

Kaçma benden...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..