Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Kadın dili..

Kadın dili..
 

buyurun ağalar cenaze namazıma..!


Kadınları anlamak çok zor erkekler için, gerçekten bak. Yani öyle böyle değil! Onların dillerini anlayabilmek için sanırım özel bir sözlük gerek.
Sahi öyle bir sözlük yapmak niye kimsenin aklına gelmemiş ki? Yahu zorlanıyorum arkadaş kadının dilini çözmeyi, yazık değilmi bana.
Ne var yani, bir ALLAHIN kulu çıksa da, şöyle müthiş bir sözlük yapsa, olmaz mı?

Misal bakın benim bir uyuzum var, öyle böyle değil, tam bir uyuz!
Tatlı mi? Çok tatlı!
Güzel mi? Melek gibi.
Akıllı, efendi, saygılı ve kadın. ( hoş, erkekle pek işimde olmaz hani)
O noktada kaybediyor zaten, yani kadın kısmında. Kadın olmasa varya, tam dört dörtlük olacak hani.
Her dilden konuşuyoruz, anlaşıyoruz ama kadınlığı ön plana çıkınca " Kaç oğlum Musti" diyorum kendime.
Yahu vallaha anlayamıyorum dilinden.
Bakin tipik bir örnek veriyorum şimdi, dikkat!

Geçenlerde kendisi ile oturuyoruz, tam uyuzluğu tutmuş. Döndü bana :
- Beni Seviyormusun sahiden? diye sormaz mı?
Az durdum, düşündüm, cevap vermenin büyük sorunlar getireceğini bildiğim için, ne desem diye düşündüm, ama ne yazık ki çok düsünmüş olacağım ki, zıpladı.
- Sen beni sevmiyorsun..!
- Yok canım, nerden çıkarıyorsun bunu?!
- Hayır sevmiyorsun diyorum, çünkü cevap bile vermiyorsun.
- Yok canım, dalmışım. ( işte bu birinci yanlış, daldım diyorsan bittin artık).
- Nereye daldın?
- Uzaklara!
- Mustafa başka kadın varsa söyle kızmam ( kızmam diyor ama vallaha kelle gider var desem! )
- La havle vela kuvvet... Yahu ne başka kadını? Seni Seviyorum ben, ne işim olur başka kadınla..?!
- Bilemem artık, erkek milletisiniz. Baksana cevap bile vermiyorsun.
- Yahu verdim ya cevap!
- hıı.., vermişmiş.. Kırk saat sonra veriyorsun, sorunca da " aklım başka kadın da" diyorsun!
- ALLAH kuru iftiradan saklasın, yahu ne zaman başka kadın demişim ben?
- aaa üstüme iyilik sağlık, yok birde diyeydin.
- tövbe.. tövbe...
Bundan ötesi erkekler için artık anlaşılmaz durum. Bu kısıma geldinse bittin, yani artık şansın yok. Ne deseniz, ne söyleseniz aleyhinizedir. Seviyorum Seni deseniz bile, o evirir çevirir "sevmiyorsun" manası çıkarır bundan.

- Beni sevdiğini söyleyemiyorsun ama, neden acaba?
- Yahu daha yeni söyledim ya?
- Ama ben sorduktan sonra söyledin!?
- Sabah söyledim, onu niye saymıyorsun?
Gözleri ateş gibi bakıyor, yani yakınlarda benzin istasyonu olsa havaya uçarız kesin.
- Mustafa bey, o artık her sabah söylediğin birşey. Gönlünden gelmiyor, onu ağız alışkanlığı diye söylüyorsun.
- Sen mahsus kavgamı çıkarmak istiyorsun?
- Asıl sen kavgacısın, bir sevgi yüzünden demediğini bırakmadın. Sevmiyorsun işte, açıkca söyleyebilirsin.
- Kurban olayim etme, yapma.. Yahu SENI SEVIYORUM diyorum! la havle vela kuvvete...
- Hergün benimle kavga etmeye bayılıyorsunuz sanırım Mustafa bey, ama ben kavga etmeyeceğim sizinle. Sevmiyorsanız söylersiniz ayrılırız. Ben beni sevmeyen erkekle asla durmam.
- eee yeter yaw.. işim gücüm yok seninlemi uğraşacağım..Sevmiyorsam sevmiyorum, seviyorsam seviyorum..ALLAH ALLAH ya.. Kadına bak beaa...!
- Biliyordum.., SEN BENI SEVMIYORSUN, söyledin işte... Arkadaşım Nejla haklı idi, onu dinlemeliydim. Birgün ayrılırsınız demişti...
- .....
- Hani çıkıyordun sen!
-....
- ooo Mustafa bey küstünüzmü, konuşmayacakmısınız, peki konuşmayınız efendim.
-....

Korkumdan ne diyeceğimi bilemiyorum ki, ne desem aleyhime olacak. Susmak en iyisi. Susunca konuşuyor konuşuyor, sonunda kendide susuyor (konuşmaktan ağzı yoruluyor zaar). Tüm erkeklere tavsiyemdir, ne derse desin susun dinleyin. Çıt çıkarırsanız yandınız, zaten kadınların beklediğide bu. Ses çıkarmanız! Tabiat kuralı sanırım, erkeklerden ses duyunca vır vır vır etmek zorundalar.
Peki uyuzumuz ile devamı ne oluyor? Sonuç nedir?
Sonuç şu efendim, iki üç saat geçiyor aradan. Benim üzüldüğümü görüyor, dayanamıyor geliyor: ( mahsus üzüldüm numarası yaptığımı anlamadı halen, o beni kurtarıyor birtek)
- Canıııım, seni çok seviyorum...!
- hıı, öyledir.
- Ama canım moralim bozuktu, biliyorum sende beni seviyorsun.
- hö...?
Her defasında böyle oluyor, ama her defasında ya .
Yani madem biliyorsun sevdiğimi, peki bu kadar kavgaya ne gerek var ?
Ya siz kadınlar mahsus mu yapıyorsunuz bunu?

Hayır arkadaş, ben kadınların dilinden anlamıyorum. Alacele, sayın Proflarımıza sesleniyorum , bir sözlük çıkarsınlar. ALLAH aşkına bir sözlük çıkarın biz erkeklerde artık kurtulalım ya.

Ama herşeye rağmen, yinede çok seviyorum bizim uyuzu.
Bu yazıyı birazdan okur o.
Onun için şimdiden söyleyeyim " buyurun ağalar cenaze namazıma..!"

Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..