Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
 

Kadın hareketi

Kadın hareketi
 

ACTİVIA HAREKETİNE KATILDIM!!!

Herkesin bir ruhu vardır. Bendeniz de yani ulu Memur katılımcı ruhuna sahibim, nerde bir hareket görsem kendimi tutamam katılmak için can atarım. Sonrasında el gün katıla katıla bana güler.

Günlerden bir gündü yine böyle hiç unutmam mevsim sonbahar yapraklar sararmış böyle pır pır dökülsek mi? dökülmesek mi? diye toplaşmışlar kendi aralarında çekişiyorlar, ayıptır nebatat şunun şurasında hepiniz dal kardeşisiniz etmeyin eylemeyin yakışık kalmaz zaman ayrılık zamanıdır diyordum ki; nee! ne zaman mevsim değişti ki, kim var orda yine. konu neydi? Of of ya. Neyse kalmadığım yerden devam edeyim ; Bendeniz o gün katılımcı ruhumum götürdüğü yola düşmüşüm, üç dört kilometre gitmiştim ki düşmez olaydım, keşke yüreğimin götürdüğü çukura düşseydim de çıkamasaydım, o gün de işe gidemeseydim.!!

Hepimiz insanız hatalarımızı azarlayıp, sevaplarımızın ekmeğine bolca yağ süreriz. Bende beslenme alışkanlığı hatalısı olarak içime kapanmış bir türlü açılamıyordum. Sorunum: tek tip gıdalar tüketmek. İç dünyamla aram zamanla bozulmuş, ayrılmanın eşiğinde ha girdik ha gireceğiz, bir adım daha atsak hole oradan da salona geçmeyi düşünüyorduk. Hep söylemişimdir ama kendimde dahil dinleyen olmamıştır bu güne kadar yinede bir kez daha söyleyeyim arada hatalarımıza sebzede yedirmek lazım. yediremezsek birkaç gün önce giyindiğimizin içine sığmaz olur ve başka şeyler yemek zorunda kalırız. Sizi bilmem ama ben yemek zorunda kaldım.

Nerede bir sorun varsa hemen çözüm hareketi başlatılmalıdır. Hele o sorun içerlerde bir yerdeyse zaman kaybedilmemelidir. Ne geldiyse başıma o reklam yüzünden geldi itiraf ediyorum. Bendeniz nerede hareket görsem kendimi tutamam katılırım demiştim. Huyum kurusun ama bir türlü kurutamadım. Bir ay sulamayı durdurdum, piyasada ne kadar kımıl, süne ilacı varsa üşenmedim satın alıp döktüm köküne yinede kurumadı.

Bir reklam izledim ve tüm günüm değişti.” Hanımlar activia hareketine sizde katılın” Katıldım…..

Bir gün yedim yok iki gün, üç gün derken devirsi günler harekete destek verdi ve hep birlikte halay çekiyorlar. Tanrım o nasıl bir darbedir. Klavyenin tuşuna tam dokunacağım birde baktım ringdeyim. Önümde vatandaş kuyruğu, hakem başla düdüğünü çoktan çalmış, boksör takmış eldivenlerini karnımı yumrukluyor, karnımın aldığı yumruk darbelerinden yüzüm gocunuyor yarası var demekki. Hanımefendi iyi görünmüyorsunuz… Yokk yokkk! ben kesin yine hatamı azarladım. Harekete katılırken işin içinde dayak olduğu ihtimalini düşünmeliydim. Bkz. Tarihi hareketlere sopa, tekme, tokat, cop, tazyikli su, bende mor bir surat… vurmasana ya!! Pardon abi ben yanlışlıkla buradayım aslında bir sokak ötedeki hareketin içindeydim ne zaman buraya geldim hatırlamıyorum. Ah dalağım! Ne vuruyon mideme, hani balon uçuracaktık !! Konunun özeti hareketin bereketi yoktu. Bende yediğim yumruklarla kaldım. Siz siz olun; katılımcı ruhunuzu dövün, harekete hararetle sizde katılın teklifine ha demeyin.

 
Toplam blog
: 3
: 289
Kayıt tarihi
: 15.07.07
 
 

Dünyaya ilk merhabamda çok üşümüştüm, soğuk başlamıştı maceram, kadının erkeğin arkasından yürüdüğ..