Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '14

 
Kategori
Seçim
 

Kadın Muhtar adaylarını destekliyorum

Kadın Muhtar adaylarını destekliyorum
 

hükümet kadın,


Malumunuz erkek egemen bir toplumda yaşıyoruz. Belediye Başkanları, siyasetçiler, muhtarlar genelde Erkek.

Ben Ankara'da Yenimahalle ilçesine bağlı Batıkent Semtinde oturuyorum 20 yıldır. Muhtara bir kaç kez gitmişliğim var. Daha çok İkametgah almak için kapısından gireriz, şöyle bir bakar yüzümüze, sonra hazırladığı kağıdı uzatır ve ücretini alır. Muhtarımızın mahallemiz ve semtimiz için ne yaptığını hiçbir zaman bilemedim. Seçim öncesi kapı kapı dolaşıp, oy pusulası dağıtan o değilmiş gibi seçim sonrası görünmez olur muhtarlar. İcraatı nedir, ne yapar bilemeyiz.

Bu sabah işe gelirken, önünden geçtiğim bir afiş dikkatimi çekti. Kadın bir muhtar adayının fotoğrafı vardı. Ben o an kararımı verdim. Kim olduğunu, hangi siyasi görüşte olduğunu bilmiyorum ama, kadın adaya oy vereceğim bu seçimde. Belki bir fark yaratır, sadece arzuhalci görevi yapmaz mahallede. Güzel etkinliklerle mahallemize sahip çıkmamızı sağlar.

Demet  Akbağ'ın filmi Hükümet Kadın aklıma geldi bu satırları yazarken. İsterse kadının yapamayacağı görev yoktur, yeter ki şans tanınsın, onlara güvenilsin.

  

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..