Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadın programları

Televizyon literatürüne girmiş bulunan ve benim fena halde kafayı takmış olduğum bir tabir var; "Kadın Programları"...Hani şu sabahları yayınlanan, bol trajediyle insanların güne mutsuz başlamalarına neden olan, bir kaç zavallı kadını çıkartıp daha da zavallı hale getiren, ekrandan gözyaşı fışkıracağı hissi uyandıran ve kadınların izlediği düşünülen programlar.Gerçi son zamanlarda biraz daha azaldı ama hala sinir bozmaya yetecek kadar var.Bir kadın olarak bu programlara "kadın programı " denilmesine şiddetle karşı çıkıyorum.Kadınların aşağılanması şeklinde yorumlayıp, sinirleniyorum. Bu programları genelde ev hanımları izlediği düşüncesiyle mi yoksa erkekler daha akıllı olduğundan izlemez düşüncesiyle mi, sözkonusu tabir kullanılıyor bilmiyorum ama her iki durumda da kanıma dokunuyor. İzlemiyorum, izlemicem. İzleyenlerin de mecburi yetten izlediğini düşünüyorum.O saatte kaliteli programlar çok az.Eğitimsiz kadınlarımızın önüne "Sen bundan anlarsın" diye bundan başka seçenek koymazsanız, siz onlardan daha eğitimsizsiniz..Kaliteli, eğitici, öğretici programları asıl o saatlerde yayınlayın ki; eğitimli anneler=eğitimli nesiller, gerçeğine katkınız olsun.Artık kadınların her alanda ayağına çelme takmayı bırakın.Sadece erkek toplumuna değil bu sözüm, aynı zamanda hemcinslerini her fırsatta alaşağı etmeye çalışan kadınlara da.Artık cinsiyetleri bırakın bir tarafa insana insanca değer vermeyi öğrenin.İnsan yaradılıştan üstün bir varlıktır, insana verdiğiniz değeri gerek televizyonda sunduğunuz yayınlarla, gerekse hayatın diğer alanlarında gösterin.Çünkü karşı tarafa ne sunarsanız karşılığında onu alırsınız.Umarım bu düşüncelerim ilgililere ulaşır.

 
Toplam blog
: 47
: 793
Kayıt tarihi
: 17.10.09
 
 

Yaşıyorum, yaşadıkça öğreniyorum, öğrendikçe düşünüyorum, düşündükçe çözümlüyorum, çözümledikçe y..