Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Kadın

Kadın 33 yaşındaymış,  

Sevgilisini bıçaklamış,  

Bıçakladığı yetmemiş, bir de cezalandırmış!!! 

Yakalanmış,  

Emniyette; hemen almışlar sorguya,  

Neden yaptın? Diye sormuşlar. 

-Hergün bir ya da iki veya daha fazla kadın, bıçaklanıyor, kurşunlanıyor, hunharca öldürülüyor. 

-Töre cinayetleri işleniyor,  

-Üstelik yapanlar ödül gibi serbest bırakılıyor,  

-Veya ceza indirimine giriyor,  

-Sanki ölen kendini savunabilecek gibi,  

-Suçlu ilan ediliyor. 

-Ben yapmışım çok mu? 

-Dört yıl önce ayrıldım kocamdan,  

-Bir müddettir yaşıyorum bu adamlan,  

-Genç kızım var, 15 yaşında,  

-Bir de baktım ki! Adam kıza sulanmak da,  

-Tacize kalkışmakta! 

-Koyar mıyım? Yanına! 

-Aldım bıçağı mutfaktan sapladım vücuduna,  

-Sonra da! ....... 

-Bir daha kimselere kalkışamasın tacize,  

Ne diyelim ki! 

Etme bulma dünyası bu dünya,  

Arada bir olsa da! 

Ayşen Arslangiray Kura 

27.4.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..