Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Kadındır ne yapsa hatadır!!

Kadındır ne yapsa hatadır!!
 

kitap.net den alınmıştır


Erkeklere göre kadın ne yaparsa hep hatadır bu hayatta.. Hatta ve hatta kim getirmiştir ki şu kadın haklarını.. Sonuçta kadın hakkı var da adam hakkı yok mudur? Hatta ‘kadın hakkı olur mu Hakkı dediğin erkek olur’ gibi seviyesiz esprilerle gülerler kendi aralarında.

Kadının çalışması hatadır. Kadın çocuk doğurur, kocasına ve çocuğuna bakar. Hayat budur işte onun için. Hadi hayat şartları kötü diyelim çalışıyor bu kadın, ama erkekten daha iyi bir konumda çalışması hatadır, aile saadetini bozar. Maazallah kendini erkekle eşit falan görüverir de o zaman da şiddete maruz kalır tabi doğal olarak.

Kadın yalnız yaşayamaz, yaşarsa hatadır. Aklı, düşmanını, dostunu ayırmaya yetmez. Onun bunun oyuncağı olur. Bunu kim söyler yakın aile erkek bireyleri. Oyuncak edenler de erkek olur tabi. Bu durumda demek ki oyuncak etme işi erkekler arasında normal de, ama oyuncak olacak olanlar kendi yakınlarındaki kadınlar olunca uyarı. İyi de sizin oyuncak ettikleriniz de başka birilerinin kardeşi ya da yakını değil mi?

Kadın kendi başına biriyle evlenme kararı veremez. İyi adam bulma konusunda da aklı yetmez zaten. Ancak onun için bu şekilde düşünen erkeklerin hepsi iyi erkektir. İyi erkek kadın hata yapmasın diye onu dövüp, bir yere kilitleyip özgürlüğünü elinden alabilir. Tamamen o kadının iyiliği içindir bunlar. He bunlardan daha kötü ne gelebilir insanın başına? Bazen onu da yaparlar.. Öldürverirler onun iyiliği için..

Bir radyo programında sabah akşam konu yetersizliğinden midir nedir hep aynı şey.. Kadınlar araba kullanmamalı. Neden, kadındır ne yapsa hatadır.. Erkekler araba kullanmayı da tek ellerinde bulundurduklarından ya da öyle istediklerinden orada ağız birliği yapmışlar kadınlar araba kullanmasın diye. Efendim kadınlar arabada makyaj yapıyormuş da, telefonla konuşuyormuş da falan filan.. Sizin de yaptığınız ve de çok iğrenç olan şeyler var ama biz dile getirmiyoruz gerek bile duymuyoruz hatta. Hiçbir kadın olmuş bir kazayı inceleyip, kendine göre yorumlar yaparken başka kazalara sebep olmamıştır bu arada bunu da belirtmek isterim. Oh yazdım kurtuldum işte..

Kadınlar erkek ne derse kabul etmek zorundadır ya da öyle ister erkekler. Sebebi de bir ilginçtir. ‘Ben erkeğim’ sanki farklı bişi. Erkek-kadın ikisi de insan değil mi? Nedir bu ayrımcılık? Aslında sebebini hepimiz biliyoruz. Erkeklerin kadınlara karşı olan zaafı, kadınların daha zeki olmaları, dünyanın kadınların etrafında döndüğünü herkesin kabul etmiş olması bazı sebeplerden. Erkek fiziksel olarak güçlü olsa da, günümüzde sever de döver de sempatizanları pek azalmıştır. Artık kibar, düşünceli erkek matah durumdadır.

Karmakarışık bir yazı oldu biliyorum. Özellikle yaptım. Zaten erkekler kadınları hep anlamamaktan yakınırlar ya yine de anlamasınlar istedim belki de J Hoş anlasalar da işlerine gelmiyor çoğu zaman.. Feminist mi oldum ne bilmiyorum da, erkeklere tavsiyelerim var. Kadınları anlamak çok basit aslında. Siz yapmaktan hoşlanmadığınız ve gereksiz bulduğunuz şeyleri yapın yeter. Bakın çevrenizdeki kadınlar nasıl da size ‘sen kadınlardan anlıyorsun’ diyecekler…

Neden zekiymiş kadınlar bizden diyor bir çoğunuz biliyorum. Neden olacak, kadınlar bir topun peşinde koşan 12 adam için günlerce kafa patlatmıyor.. Eşit bile olsa beyinlerimiz, erkekler böyle basit bir konu için bile beyinlerinin tümünü kullandıklarından diğer şeylere yer kalmıyor.

Bu yazının benim kafamı dağıtma ve rahatlatma konusunda süper yararı olmuştur J

Siz çok takılmayın.. Ne de olsa Kadındır Ne Yapsa Yeridir…

Okuyanlara sevgi ve saygılarımı iletirim efendim..

 
Toplam blog
: 20
: 779
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

Okumayı ve okuduklarımı paylaşmayı severim. özellikle yakın tarihimizi okuyup ve anlayarak gelece..