Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlar aptal mı?

Kadınlar aptal mı?
 

Son zamanlarda medyayı kaplayan hatta RTÜK tarafından da uyarı yapılan bir yarışma programı var.

Çok akıllı erkelerle, aptalmış gibi gösterildiği iddia edilen kadınlar.

Ben programı izlemedim, izleyen arkadaşlarımın anlatımlarıyla ve medyadan takip ettiğim kadarıyla kadınlara sorulan sorular bir hayli kolay olmasına rağmen şaşırtıcı cevaplar veriliyor!

Sayın bakanımız da bu programda kadınların küçük düşürüldüğünü söyleyerek RTÜK’ün duruma müdahale etmesi konusunda göreve çağırıyor.

Acaba programda şaşırtıcı cevaplar veren bayanlar gerçekten bu kadar bilgisiz mi?

Yoksa programın formatı gereği insanlar orada rol mü yapıyor?

Programda ki kadınlar bilgisiz olabilir!

Programın formatı gereği rol yapıyor olabilirler!

Ancak aptal olmadıkları kesin!

Akıllı erkeklerin de aptal kadınlardan hoşlanmadıkları kesin.

En azından kendi adıma konuşayım!

Geçirmiş olduğum kaza sonrası evde geçirdiğim iki hafta boyunca sabah yayımlanan televizyon programlarını izlemek zorunda kaldım, aman Allah’ım olmaz böyle bir şey. Medya önünde gitti gidiyor, bitti bitiyor, terk etti ediyor gibi insanların bir hayli zamanını boşa çaldığını düşündüğüm programlar! Hangi kanalı açarsanız açın bu tür programlara rastlamak mümkün.

Şimdi bir yarışma olsa beni de yarışmaya çağırsalar ve sorsalar bir manken resmi gösterseler bize bunun adını söyler misiniz, şu anda kiminle ilişkisi var deseler söyleyemem!

Kim kimi terk etti, kim neden diğerine ağır ithamlarda bulunuyor, neden A kişisi, B kişisini ret ediyor deseler açıklayamam.

“Kimin neye ihtiyacı varsa, Q kişi onunla ilgilenir”

Magazin programları benim ilgimi çekmiyor, zaman kaybı olarak görüyorum. Şimdi ben yukarı da verdiğim örnekleri bilmediğim ya da bilemeyeceğim için aptal mı olacağım!

Resim:milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..