Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınları anlatma klavuzu: )

Kadınları anlatma klavuzu: )
 

Erkek olmak neden bu kadar zor? Sayfalar dolusu maddelerle açıklanamaz bir durum söz konusu olmasına rağmen konu kadınlara gelince alt maddeler daha da açılabilir...

Kadınları yüzlerce yıldır kimse anlamamış kendileri bile , ben nasıl anlayayım arkadaş? Zor bu kadınları anlamak ya , istediğini yaparsın kızar , yapmazsın kızar , neye bozuk attı şimdi çözemedim...Neyse kimsenin çözemediğini ben zaten çözemem deyip kendi haline bırakırız ilişkilerimizi. Ya şansınız yaver gider ya şanssız bir bedevi olduğunu bir kez daha kanıtlarsınız kendinize. Bir anlayamama problemiyle daha başbaşa kalırsın. Ta ki çivi çiviyi sökene kadar. Yeni bir ilişki unutturur eskisindeki anlama güçlüklerini. Yeni bir milad olur , anlayamıyorum ne oldu gene dersin! Ders almaz mısın sen hiçbir zaman?

Tamam güzel birşey bazı şeyleri çabuk unutmak , atlatmak , takılmamak ama bu kadar da değil bence. Hem nabza hem kişiye hem de aldığın derse göre birşey yazman gerek bir kere, bir not al ama ya!

Bunda da notları okuldaki gibi bir kız arkadaş alıp vermesin sana artık . Yazmasan da olur hem, sadece aklında biraz olsun kalsın , yer etsin azıcık...Yok ama hiç ders almıyoruz, sonra kadınları anlama klavuzu yok mu? 100 soru – cevapla kadınlarla aranızdaki problemleri çözün gibi birşey ya da? Diyoruz, cevabını alabileceğimizi sandığımız bir anket, köşe yazısı , kitap görünce ilgileniyoruz ama onda da birşey çıkmıyor zaten!Çünkü biz neyi istersek onu görürüz değil mi ; )

Her kadın apayrı özelliklere sahip senin gibi . Onun da sevindiği, üzüldüğü – kızdığı noktalar apayrı. Sadece biraz dinleyerek , gözlemleyerek anlamakta senin elinde ve kendin olarak... Mesela nasıl olmuşum diye sorduğunda her zaman güzelsin diyorsan inandıramazsın ve-1 daha ekledin kendine demektir. Eğer güzelse güzel , kötüyse kötü demelisin çünkü o da aynanın karşısında kendi eleştirmelerini yapıyor ve görüyor. Neden gerçekten güzel değilse şurası şöyle o yüzden olmamış demekten çekiniyorsun ki? Sen daha iyi bilirsin gibi kaçamak kalıpları neden kullanıyorsun peki? Ben giyeceğim ve ben yapacağım için zaten ben bileceğim ama...Ve sen hemen burada devreye girip o zaman bana neden soruyorsun ki kendin cevaplıyorsun zaten deme! Çünkü senin fikirlerine değer verdiğinden soruyor , sen bir fikir yerine sadece güzel dersen ve bunu hep dersen kusura bakma itimat etmek zor biraz. Sadece bu bir örnek ki hemen hemen her konuda geçerli bir örnek. Kısa, basit ve objektiflikten uzak bir 'güzel , iyi' yeterli gelmez bizlere.
 
Canım bak bugün için illa bir hediye alacağım diye de şartlandırma kendini, gerek yok.Biz beraber olalım bana yeter dendiğinde...Sen ne yaparsın? Ben söyleyeyim boş boş gidersin. Bir çiçek alsan çok kıymetli olacak belki ama onu yapmazsın ve işe gittiğin gibi yanına dönersin sevgilinin.Ama onun yerine bir çiçek alıp , kıyafetlerine özensen, parfüm sıkıp gitsen özenmiş olursun , gönül alırsın hiçbirşey yapmamış olsan da , bu yeter! Ve bu halde durum uzayınca sen demedin mi birşeye gerek yok diyen , hayret birşey diye üste çıkarsın. Üzerine giyeceğin kıyafete özen göstermen , karşı tarafa – ilişkine özen göstermen demektir. Ama sen bunu görmezsin ,nedense istemezsin!
 
Bu tarz ters tepkilerle de yıpranıyor ve yıpratıyor olduğunuzu görmeyip dertleştiğiniz ortamlarda abi kız bana gerek yok dedi almadım hediye falan , yanına gittim 5 karış surat..Sonra da bahane uyduruyor , neymiş hediye değilmiş olay , ben özenmeden gitmişim de oymuş derdimiz.Değer vermediğim ordan belliymiş vay anasını ya. Aynen öyle abicim hediye değil dert , sığınma buna..Birazcık özenip gelsen üztüne , biraz güleryüz bitti işte,önemli olan bu olacak ama sana göre bunlara ne gerek var. Beni beğenen böyle beğensin,ben değişemem.Sana değiş diyen mi oldu , pardon ben göremedim de? İşine geldiği gibi yorumlamasan biraz da. Herşey o kadar iyi olacak ve verdiğin ufacık bir değer sana nasıl katkat dönecek , saygı olsa nasıl da sevgiyle bağlanacak o kız sana.
Giyim kuşamdan bahsetmişken atladığımı farkettim , giyilen bir etek için fikir istendiğinde senden , kötü ,berbat , güzel değil oluyor ya genelde niiye diye sorulduğunda sebepte yok hani..Desene güzel olmuş ama kısa olmuş , ben kıskanırım , biri bakar sinirlenirim giymesen daha iyi olmaz mı? O zaman kıskandığını mı söylemiş olacaksın, pardon olmaz ama değil mi?
 
Yemekte sana salatayla eşlik ettiğinde ineklerde ot yiyor ama zayıflamıyorlar diye espri yapıp kızdırabiliyorsun.Ne gerek varsa.Bırakıp onun ne yediğini , ağız tadıyla muhabbet etsene.Hafif kilo aldığında canım kilo mu aldın sanki sen deyip arkadaşlarının yanında niye söylüyorsun?
 
Yani demem o ki neden objektif olman gereken yeri ve zamanı ayarlayamıyor ve kadın da suç arıyorsun? Yalnızken tadını çıkartıp o anın , doğru olanları söylemiyorsun da , olmadık yerde olmadık tepkiler veriyorsun? Neden görmek istediğin zaman görüyorsun? Ve neden ben seni anlarken sen beni anlamıyorsun?
 
Nedense yazdığımı okurken gazetelerdeki güzin abladan tavsiyeler gibi şeyler aklıma geldi :) 'abla benim bir sorum olacak , 23 yaşındayım. Kız arkadaşım ne dersem tepki gösteriyor,onu çok seviyorum ama anlaşamıyoruz diye ayrılmak istiyor , bana yardım et,ne yapıp gönlünü alabilirim'
 
Neyse dert babası, güzin ablası falan yok tabi ben benim, sadece aklıma geldi yazdım veee yazdıklarımı okuduktan sonra sadece biraz tebessüm. Hepsi Bu!
 
Toplam blog
: 12
: 433
Kayıt tarihi
: 22.03.12
 
 

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümü ile İşletme üzerine eğitimimi tamamladım. Yazılı..