Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen de agucuk yaptın mı sevgiline ; )

Sen de agucuk yaptın mı sevgiline ; )
 

Bu kadınların hepsinin mi temel kavramlarda özellikleri benzerdir?Hayır anlamadığım kadın olmanın şartları gibi birşey mi var?

 Mesela erkek arkadaşın olursa 3. Gün itibariyle bebek gibi konuş, sevimli olursun gibi bir ibare var mı etrafta biryerlerde? Yakışan var yakışmayan var hani! Herkes mi aynı şeyi yapar, kur mudur bu, cilve,naz, şirinlik? Kendimi böyle yazınca ukala bir tipleme gibi görüyorum ama alakası da yok hani yakışan olursa bayılırım, ben de hiç şirinlik – çocukluk yapmıyor değilim. Bebek gibi de konuşurum keyfim yerindeyse, küçük kuzenlerim, kardeşlerimle empati kurmak için, oynayabilmek için. Sevgilim kızmakta haklıysa, kızmasın diye : ) Ama toplu kullanıma açık olan tuvaletlerde hiç hatırlamıyorum telefonda bağıra çağıra kendime bakıyoyum aşkım, seviyomuşun beni, bende şeni çoook şeviyoyum demiyorum. Diyene de bir engelim yok tabi ama hergün karşılaştığım bu kadınlara selam verirken kahkaha atmamak için çaba sarfediyor olmaktan yoruluyorum, istemeden gelişen birşey yani.

Ya da bir kız arkadaşına kızarsan hemen başka birine anlatma ihtiyacı hissetme durumu. Hem de ikinizin de en çokta onun hazetmediği birine ki can evinden vurabilesin. Hatta onunla da yemeğe çıkabilirsin öğlen hahhhaa ne güzeldi, eğlendik valla, stres attım tavırları. Neoldu yani 360 gün beraber oturup, konuştuğun, çalıştığın insan 5 gün canını sıkmış, yutamaz mısın sinirini, kinini? Ya da git de ki böyle böyle, anlat derdini. Bu sebeple çıkıyor tüm tartışmalar, kızlar arası anlaşmazlıklar..
Karşı cinsten biriyle problem yaşadın ve canın sıkkın. Anlaşılan bir durum bu. Çünkü öfkelisin ve insanlara laflarınla dehşet saçıyorsun o anda. Tüm enerjilerini aldın diye tepki gösterdiler sana ama anlamadın, niye mi? O anda kendi sinir harbinden göremedin insanalara olan davranışlarını.Kendi kendine sinir yaptın, ne oluyorsa bunlara durduk yere, bir trip bir tepki diyorsun bir de. Yok öyle birşey. Mutlaka bir çıkış sebebi var işte, suçlu arayacağına kendini de ortaya atarak bir düşünsene lütfen. Seninde minnacık bir payın olacaktır, göreceksin.
Ben böyle konuşunca yanlış anlaşılıyor ama gerçekten bazen dayanılmaz olabiliyoruz. Benim anlaşabildiğim kadınlar yok mu hayatımda.. İnanmayacaksınız belki ama gerçekten var. Canım dediğim, sinirlendiğimde söylendiğim, cevabını aldığım, eleştirdiği zaman düşündüğüm hem güvendiğim hem de benim gibi düşündüğünü bildiğim birileri var hayatımda.
Alakasız bir zamanda kırılsam da ne oluyor ya diye telefon açtığında bana, saydırıp içimizdeki siniri, alıyoruz birbirimizin stresini. Hani uzun zamandır görüşmediğin bir arkadaşın olur da sanki dün görüşmüşsün gibi aranda kopmayan bir bağ olur ya..Öyle dostluklar gerekir bizlere, pamuk ipliğine bağlı olupta sayamayacağın kadar çok olacağına, bir elin parmağını geçmeyecek kadar öz olupta gerçek olması bizi biz yapar. Kimse diyemez ki o zaman bir ortamda ne kadar kadın varsa o kadar dedikodu, haset, kavga olur.. Mesafemizi biz koyup, kendimize yakın olana dost dedikten sonra herkes biz kadınlar gibi can olur, dost olur, yar olur...Tüm sevecenliğimle kadınlara sesleniyorum dosthane, güleryüzlü olalım diye : )
 
Toplam blog
: 12
: 433
Kayıt tarihi
: 22.03.12
 
 

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümü ile İşletme üzerine eğitimimi tamamladım. Yazılı..